וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון אטקינסון חוזר לאמן

28.12.2005 / 18:18

לאחר ההערה הגזענית כלפי מרסל דסאי, יצטרף לסווינדון מתחתית הליגה השלישית. סילבסטרה יעזוב את יונייטד לאחר שהוחזר מקניות

בשנת 2004 התבטא מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר רון אטקינסון בצורה גזענית כלפי מרסל דסאיי. לרוע מזלו, ההערה נשמעה בשידור רשת "סקי", שם שימש כפרשן. מאז, ביג רון הועף החוצה על ידי קהילת הכדורגל האנגלי ואיבד את תפקידו ברשת הטלויזיה. עכשיו הוא חוזר.

המנג'ר הותיק יאמן יאמן את סווינדון טאון, מתחתית הליגה השלישית באנגליה. על השידוך: רשת "סקי" כמובן, שעושה סרט דוקומנטרי על אגדת האימון לשעבר. "יהיה נהדר לחזור למגרשים. עבר הרבה זמן", אמר אטקינסון. ביום רביעי יגיע אטקינסון למגרש, ויצטרף למנג'ר איפי אונואורה.

אטקינסון התייחס, כצפוי, לארוע החריג מלפני שנתיים: "עיצבן אותי שקראו לי גזען. זה פגע בי, אבל לא עוד. אני מבין שלא הייתי צריך להגיד את זה".

לונדון לא מחכה לו

מגן מנצ'סטר יונייטד, מיקאל סילבסטרה, בדרך החוצה מאולד טראפורד. סילבסטרה זעם על הנהלת המועדון לאחר שנקרא בחזרה לאימונים בעת ששהה בלונדון כדי לקנות מתנות לחג המולד. התגובה החריפה שלו תביא אותו לשיחה עם המנג'ר אלכס פרגוסון, שאחרי שזרק את רוי קין לא בטוח שיחוש סנטימנטים כלפי המגן שלו.

מעמדו של סילבסטרה ביונייטד התערער בלאו הכי, לאחר החתמת המגן נמנייה וידיץ'. אם ישוחרר, יתכן כי סילבסטרה יעבור לליון הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully