וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד תוקף את אוהדי ליברפול

27.12.2005 / 18:49

הקפטן האדום ציפה מקהל המרסייסייד לקום ולמחוא כפיים למייקל אואן, שחזר לאנפילד עם ניוקאסל בהפסד 2:0. האוהדים שרקו לו בוז

אתמול (שני) ניוקאסל הגיעה לאנפילד, שם ליברפול ניצחה אותה בקלות 2:0 משערים של סטיבן ג'רארד ופיטר קראוץ'. אבל סיפור המשחק היה קבלת הפנים של הקהל המקומי למי שהיה פעם כוכב המועדון, החלוץ מייקל אואן.

"אני מאוכזב מהקהל", אמר ג'רארד. "אואן צריך להיות אגדה בזכות כל השערים שהוא הבקיע כאן בעבר. התגובה הייתה מעורבת, ואני לא חושב שהיו יותר מדי שריקות בוז, רק שהיו צריכים לקום ולמחוא לו כפיים".

במרסיסייד כועסים על אואן שרצה לעזוב "למועדון גדול" כהגדרתו, אבל במקום זאת התייבש על הספסל בריאל מדריד בזמן שחבריו לשעבר הניפו את גביע ליגת האלופות באיסטנבול. העונה הוא הצטרף לניוקאסל, ובמשחק מול האקסית לא הצליח לבוא לידי ביטוי.

במקום להריע לאקס, חלק מהאוהדים שרו לו בהקנטה "איפה היית באיסטנבול?", ו-"היית צריך לעבור לקבוצה גדולה", בזמן שאואן בקושי נגע בכדור במדי הזברה החדשים.

המאמן האורח גרהאם סונס כועס על השופט, שהרחיק את לי בוייר בדקה ה-66, אבל הסתפק בכרטיס צהוב לקראוץ', שדחף את בוייר במהומה שפרצה אחרי השריקה לעבירה על צ'אבי אלונסו.

"לא ראיתי בדיוק מה קרה", אמר, "אבל אנשים שהיו באיזור אמרו לי שהיה צריך להיות יותר מכרטיס אדום אחד". מצד שני, ג'רארד נחלץ להגנתו של בוייר ואמר: "זו הייתה גלישה מסוכנת על צ'אבי אלונסו, אבל אולי צהוב היה יותר מתאים".

חדשות נוספות מהמשחק:

ראול היה ביציע בזמן המשחק, והיה אורח הכבוד של חברו הטוב פרננדז מוריינטס, אקס ריאל מדריד. ראול הסתובב אחרי המשחק עם הספרדים הרבים של ליברפול.

מגן ניוקאסל סטיבן טיילור חזר מפציעה בכתף, אבל נפצע ויצא אחרי 30 דקות בלבד. הוא יעבור ניתוח וצפוי להיעדר 3 חודשים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully