וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל שחקני נבחרת הדיוויס ישתתפו מעתה באליפות ישראל

27.12.2005 / 17:26

הושג סיכום עם איגוד הטניס שייקבע תאריך שיהיה מוסכם ונוח לכולם. אנדי רם: "זו תהיה תחרות ברמה בינלאומית"

איגוד הטניס ושחקני נבחרת הדיוויס של ישראל סיכמו על שיתוף פעולה מלא לשנת 2006, שיתוף פעולה הכולל השתתפות בגביע דיוויס ובאליפות ישראל. השחקנים הביעו נכונות לשחק באליפות על מנת להפוך אותה לאטרקטיבית, איכותית ולחגיגת טניס שנתית. כעת אמורים השחקנים, שיוצאים לאוסטרליה, להיפגש שם ולמצוא את התאריך המתאים ביותר מבחינתם לקיים את האליפות.

יו"ר האיגוד, איאן פרומן, אמר על הסיכום: "אני מאוד מרוצה משיתוף הפעולה שיהיה מעכשיו עם השחקנים. זה מחמם את הלב לראות שהם רוצים לתרום לקידום הטניס ומוכנים לעשות הרבה כדי להגיע למצב הזה. אנחנו מצדנו נעשה את הכול כדי לקדם אותם להישגים".

גזבר האיגוד, משה חביב: "איגוד הטניס שמח על הסיכום עם שחקני נבחרת הדיוויס, וחושב שהשחקנים שמביאים כבוד למדינה יקבלו את היחס המתאים מהאיגוד. אני מברך על סיכום זה".

יוני ארליך אמר על ההסכם: "אני שמח שיש שיתוף פעולה בין השחקנים לאיגוד, שהראה נכונות לשתף פעולה ולצעוד קדימה, והשחקנים ישמחו לתת יד לדבר. כולנו נשמח לשחק באליפות ישראל, אם היא תתקיים בתנאים טובים ובאווירה טובה - יהיה כיף לבוא לשחק מול קהל ותהיה גם מוטיבציה".

נועם אוקון: "אני שמח שהכול סודר בינינו ואנו פותחים דף חדש. האיגוד הלך לקראתנו ומנסה לעזור, ואנחנו רואים שיש הערכה מצד האיגוד. אני שמח שנוכל כולנו להשתתף באליפות ישראל. השנה זה לא יצא לפועל כי הייתי פצוע, ולא הייתי עוד מוכן לשחק תחרויות, ואנדי ויוני סיימו את העונה מאוחר. הפעם הגענו להסכמה שנתאם תאריך לאליפות בזמן שנהיה באוסטרליה ונודיע לאיגוד. כולנו נעשה ויתורים כדי לשחק באליפות וכולם יהיו מרוצים".

אנדי רם: "אני שמח שבסופו של דבר הגענו להבנות עם האיגוד. אני רוצה לקדם את הענף, זה הכי חשוב, והדרך היחידה לעשות זאת זה בשיתוף פעולה עם האיגוד. אני חושב שיהיה נחמד לראות רמה גבוהה באליפות ישראל, כמו שהיתה בעבר, שכולם ישתתפו בה, ואנחנו נמצא את הזמן המתאים לעשות זאת. היא צריכה להיות ברמה כמו של תחרות בינלאומית בחו"ל ושהקהל יוכל ליהנות מהטניס שלנו גם בארץ".

דודי סלע: "אני חושב שההצעה היתה מאוד חיובית וכל השחקנים היו שמחים לגביה. זה מראה את הדרך החדשה של האיגוד. לגבי אליפות ישראל - אני חייב לשחק בשנה הבאה כדי לזכות בתואר, אני רק מקווה שלא אהיה פצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully