וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול לא התרגשה ממייקל אואן

26.12.2005 / 19:00

ניצחה 0:2 את ניוקאסל בהופעת הבכורה של החלוץ באנפילד כאורח. צ'לסי ניצחה את פולהאם 2:3. גם ארסנל ומנצ'סטר יונייטד ניצחו

ליברפול - ניוקאסל 0:2

מייקל אואן חזר לכור מחצבתו, כדי לשחק בפעם הראשונה בחייו מול קבוצת האם שלו, אבל החלום שלו להראות לרפא בניטז מאיפה משתין האואן נותר פנטזיה רחוקה. אלופת אירופה, שהיתה בשנים האחרונות הבדיחה העצובה של הפרמיירליג, המשיכה בתקופה המופלאה שלה וניצחה בפעם השמינית ברציפות בליגה.

סטיבן ג'רארד, הקפטן האדום שלא מיהר לחבק את אואן לפני השריקה, היכה בדקה ה-13 עם שער מבישול של פיטר קראוץ', שהוכיח שגם מטאטא יכול לירות עם שער 2 דקות להפסקה. לי בוייר, שהורחק באנפילד בשנה שעברה, המשיך את אוירת החג כשהורחק בדקה ה-65 בעקבות עבירה מהסוג שרק הוא יודע לעשות על צ'אבי אלונסו.

צ'רלטון - ארסנל 1:0

אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, הצליחה ארסנל לחזור עם ניצחון מ'הואלי' של צ'רלטון, בדרבי לונדוני קטן, ולרשום ניצחון חוץ ראשון העונה. חוזה אנטוניו רייס הספרדי כבש את השער היחיד בדקה ה-58, לאחר שדחק מקרוב בעיטה של הנרי שנהדפה על ידי השוער. דני מרפי הורחק בצהוב שני בדקה ה-71.

צ'לסי-פולהאם 2:3

אמנם 509 הדקות של צ'לסי ללא ספיגה הגיעו לסיומן, אבל המיליונרים פתחו את חגיגת חג המולד עם ניצחון חשוב ודרמטי על פולהאם. צ'לסי פתחה בסערה וכבשה כבר אחרי 3 דקות כשויליאם גאלאס דחק פנימה כדור שהחל בנקודת הקרן. בדקה ה-24 זה כבר היה 0:2, לאחר שפרנק למפארד כבש את שערו ה-12 העונה כשבעט מחוץ לרחבה כדור שפגע במגן פולהאם וחדר פנימה.

פולהאם, שלא ניצחה את צ'לסי כבר 17 משחקים ברציפות הצליחה לחזור כנגד כל הסיכויים. מקברייד האמריקאי ניצל טעות נדירה של צ'ך בדקה ה-30, והלגוסון השווה בפנדל בדקה ה-56. צ'לסי התחילה לתקוף, ואחרי שער של למפארד שנפסל, מצא קרספו את שער הניצחון לאחר שבעט פנימה מהאוויר מסירה אדירה של ג'ו קול.

מנצ'סטר יונייטד-ווסט ברומיץ' 0:3

מאז 1978 לא ניצחה ווסט ברומיץ' באולד טראפורד. אז, הוביל בריאן רובסון הצעיר את הקבוצה הקטנה לניצחון 3:5. מאז הפך רובסון לסמל של היונייטד, אבל היום הוא חזר לאולד טראפורד כמנג'ר ווסט ברומיץ'. אלכס פרגוסון, עם סגל מלא, ונחישות לתפוס את צ'לסי וידא שהספירה של הקבוצה הקטנה מבירמינגהאם תימשך גם אחרי חג המולד 2005.

פול סקולס הותיק כבש את הראשון לשדים האדומים, ריו פרדיננד כבש את השני שלו תוך פחות משבועיים (והשני שלו במנצ'סטר אי פעם). הסקורר ההולנדי, רוד ואן ניסטלרוי, לא יכול היה שלא להשתתף בחגיגה (63).

באולד טראפורד סיכמו על הגעתו של מגנה הסרבי של ספרטק מוסקבה, נמניה וידיץ'. השחקן בן ה-24 חוזר לאחרונה גם על ידי פיורנטינה, אך החליט בסוף להגיע לאולד טראפורד, על מנת לחזק את החלל שהותיר הארגנטינאי הפצוע, גבריאל היינצה. יונייטד תשלם לספרטק סכום המוערך ב-7 מיליון ליש"ט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שאר המשחקים

טוטנהאם - ברמינגהאם 0:2

טוטנהאם ממשיכה להיות חזק בתמונת ליגת האלופות ולשמור על המקום השלישי, אחרי ניצחון ביתי בוויט הארט ליין על בירמינגהאם הגוססת, 0:2. רובי קין כבש בפנדל בדקה ה-56, ודפו חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-90.

פורטסמות' - ווסטהאם 1:1

ווסטהאם, ללא יוסי בניון שעשוי לחזור מפציעה בסוף דצמבר, התארחה אצל מאמנה לשעבר, הארי רדנאפ. מנג'ר פומפי, שבילה שבע שנים בווסטהאם, רשם את נצחונו הראשון על ווסט ברומיץ' בשבוע שעבר, אבל מול האקסית הוא הצליח קצת פחות. גארי אוניל העלה את המארחת ליתרון (17), אבל ג'יימס קולינס השווה (56).

סנדרלנד - בולטון 0:0

סנדרלנד לא רשמה ניצחון פרמייר-ליג באיצטדיון האור כבר שלוש שנים. בולטון היתה עד המשחק הקבוצה היחידה בליגה שכבשה בכל משחק חוץ שלה, אבל אימפוטנציה התקפית שלה מנעו מ"החתולים השחורים" הפסד עשירי ברציפות. 90 דקות וכרטיס צהוב לטל בן חיים.

וויגן - מנצ'סטר סיטי 3:4

סטיוארט פירס יצא בהתקפה נגד המאמנים שהתלוננו על הלו"ז הצפוף של משחקי חג המולד, אבל אולי אחרי שקבוצתו הפסידה בחמישי מששת משחקי החוץ האחרונים שלה, דעתו תשתנה. אנטואן סייברסקי הצרפתי דווקא העלה את התכולים ליתרון (3), אבל הסינדרלה החזירה עם צמד של ג'ייסון רוברטס, שער של לי מגלור והנרי קמארה. ג'ואי בארטון הצעיר (77) ואנדי קול (87) דאגו לקצת מתח בסיום.

מידלסברו - בלקבורן 2:0

בלקבורן ניצחה במידלסברו 0:1 ברבע גמר גביע הליגה ביום רביעי משער בדקה ה-90 אחרי משחק איום. הפעם היה זה שפקי קוקי עם צמד (38, 79) שהשלים ניצחון כפול תוך חמישה ימים באותו מקום.

אסטון וילה - אברטון 0:4
משחק גדול למילאן בארוש, שכבש צמד (35, 85) והוסיף בישול לחואן פאבלו אנחל (82). מארק דלייני כבש את השער הנוסף (48).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully