וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה לחג

דן לזר

25.12.2005 / 21:57

לכבוד חג המולד דטרויט נקמה בסאן אנטוניו, שניצחה אותה בגמר בשנה שעברה, עם 70:85, ושאק ומיאמי גברו על קובי והלייקרס 92:97

דטרויט פיסטונס - סן אנטוניו ספרס 70:85

לא שראיתם את זה בטלוויזיה (באחת ממדינות המערב היחידות שבה לא רואים NBA) אבל הפאלאס באובורן הילס שוב אירח הלילה משחק גדול, והפעם הליגה זימנה לכבוד החנוכה (וגם לכבוד הכריסמס) את האלופה סן אנטוניו, למפגש ראשון מאז הגמר הגדול של השנה שעברה.

הרבע הראשון נפתח עם הגנה מצוינת של הפיסטונס ו-8 נקודות בלבד של הספרס, כולן של טוני פארקר, בעוד השאר עם 0 מ-12 מהשדה.

עד הרבע הרביעי היתרון צומק ל-4 בלבד, אבל אז הבוכנות העבירו הילוך והשאירו מאחור רק אדמה חרוכה, העונה לשם סאן אנטוניו. צ'ונסי בילאפס השתלט על המשחק (למרות ערב חלש שלו מהשדה), קלע 2 שלשות חשובות, ודטרויט סגרה עניין עם 28 נקודות ברבע, כמעט כמו כל הנקודות של הספרס במחצית הראשונה.

בילאפס, שהתרברב לפני המשחק כשאמר ש"זה יהיה כיף לשחק מול הקבוצה השנייה הכי טובה בליגה", צדק כנראה, והוביל את דטרויט לניצחון שביעי רצוף (1:11 מול קבוצות מן המערב), עם 20 נקודות ו-6 ריבאונדים. מלבדו, בן וואלאס היה פשוט מפלצת עם 21כדורים חוזרים מן הלוח, ותרם לשליטה המוחלטת של הבוכנות מתחת לסלים, עם 57 הורדות לעומת 30 בלבד של הספרס. בקצב הנוכחי, הבוכנות יכולות בהחלט לסכן את שיא הניצחונות לעונה של הבולס, אשר עומד היום על 72, מעונת 1995/96.

עבור הספרס, אשר מפסידים בפעם הרביעית מאחד עשר המשחקים האחרונים, וחסרו בפעם השמינית ברציפות את מאנו ג'ינובילי, הרבה לקלוע טוני פארקר, עם 19 נקודות מהשדה, וטים דאנקן רשם את הדאבל דאבל הקבוע שלו, עם 18 ו-11, אבל זה פשוט לא היה מספיק.

מיאמי היט - ל.א לייקרס 92:97

גם את משחק החג השני לא ראיתם, אבל היה אחד כזה, ואפילו משחק לא רע בכלל, בין המיאמי היט והלוס אנג'לס לייקרס, שתי קבוצות עם הרבה אנרגיות טעונות, אשר סיפקו את הסחורה החמה בעיר, בליל כריסמס קר. קובי בריאנט הראה מיד שהוא בא לשחק ופתח את המשחק עם רצף של סלים, אבל ההיט החזיקו מעמד, ולאט לאט גם השתלטו על העניינים עד ליתרון 5 עם תום הרבע הראשון. הרבע השני והשלישי התנהלו בשיוויון כוחות, והמשחק נותר צמוד עד לתחילת הרבע האחרון. ברבע המכריע התנהל משחק מותח והיתרון החליף צד מדי פעם. ההיט פתחו פער קטן, אך הלייקרס חזרו. פחות מ-3 דקות לסוף שתי שלשות רצופות של דווין ג'ורג', שלא עשה עד אז כלום, נתנו לאגמיים תחושה שהם יכולים לצאת מפלורידה עם ניצחון, אבל סדרה של ריבאונדים בהתקפה, בעיקר של שאק ושל האסלם, ושלשה גדולה של גארי פייטון מהפינה, העלו את ההיט ליתרון 3, 12 שניות לסיום.

כמו בשנה שעברה, באותו ערב ממש, שוב קובי לקח זריקה מכריעה מעבר לקשת, ושוב החטיא אותה. בסך הכל החטיא מספר 8 את כל 8 הזריקות שלו מהשלוש לאורך הערב כולו.

עבור מיאמי בלטו בעיקר שאקיל אוניל, עם דאבל דאבל של 18 ו-17, דווין וויד עם 18, 4 ו-5, וגארי פייטון קשישא, מן הספסל, עם 21 נקודות.

בלוס אנג'לס קובי עשה כרגיל הכל, עם 37 נקודות (12 מ-30 מהשדה), 8 הורדות ו-6 מסירות לחברים, ולמאר אודום תרם עוד משחק אול אראונד משובח של 14, 16 ו-6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully