וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההון נגד השלטון

ספורט 5 בשיתוף

26.12.2005 / 14:40

הפועל ירושלים, חמושה במיליונים של גיידמק, תתיייצב למשחק העונה מול מכבי ת"א (19:45, ספורט 5) בניסיון לצאת בהצהרה משכנעת לקראת המפגש החשוב באמת, ביוני

כל הכרטיסים לקרב המדובר כבר נגמרו מזמן, כל המילים כבר נאמרו, ובמלחה סופרים את הדקות עד לג'אמפ הראשון של משחק העונה בין הפועל ירושלים ומכבי ת"א (19:45, ספורט 5).

"אני לא רואה במשחק הזה יותר ממשחק ליגה רגיל", אומר יו"ר ירושלים דני קליין, "המשחק הזה הוא יותר של התקשורת ופחות של הקבוצה". אבל ברור שגם קליין יודע שאף משחק בין הפועל ירושלים למכבי ת"א איננו רגיל, בודאי לא כשהקבוצה המארחת הצטיידה העונה בתקציב הגבוה בתולדותיה וביומרות חסרות תקדים. העובדה שתתי הקבוצות התכוננו למשחק בחשאיות (אנשי מכבי ת"א אף אטמו את החלונות בהדר יוסף בעזרת ניירות) מוכיחה שהלחץ שובר שיאים.

אחת הסיבות לעניין היא ההתחברות של ירושלים בשבועות האחרונים, מול הגמגום היחסי של מכבי ת"א בפתיחת העונה. מאיר טפירו לא מסכים לתיזה. "כל מי שטוען שמכבי אינה מחוברת מדבר לא לעניין,יש להם את הסגל החזק והמנוסה באירופה.כל שחקן שם יכול להיות בכל חמישייה ב NBA. אנחנו מבינים שיש התרגשות גדולה סביב המשחק ואכן זאת חגיגה לכדורסל שיש כזה עניין וקהל רב רוצה להגיע, אבל צריכים להיות מעשיים ולהבין שמכבי היא קבוצה מושלמת שמוכיחה את זה כל שנה. אנחנו תמיד באים לכל משחק לעשות את המקסימום ולגרום הנאה לאוהדים".

סיבה נוספת לאופטימיות בירושלים: הדו קרב בחלק מהעמדות נראה לפתע שקול. הספסל של ירושלים לא פחות טוב מזה של מכבי ת"א והוראס ג'נקינס מרשים אפילו יותר מוויל סולומון. גם ג'נקינס מנסה להרגיע: "אני רואה את מכבי כל שבוע ביורוליג, היא קבוצה נהדרת, היו לה שני משחקים לא טובים וזה טבעי אבל זה לא מלמד כלום על היכולת שלה.

"באופן אישי אני מכיר טוב את פארקר והוא אחד השחקנים הטובים באירופה והוא מראה את זה כל שבוע", מוסיף הרכז, ששיתף פעולה עם כוכב מכבי ברומא האיטלקית. "הוא ווינר באופי שלו ועם האישיות שלו הוא שחקן מושלם בעיני. מבחינתנו כל משחק הוא חשוב וכל משחק רוצים לנצח אבל אנחנו עדיין קבוצה בהתהוות. מחכה לנו שבוע קשה של ארבעה משחקים בשמונה ימים כשהחשובים בהם זה ביום חמישי בגביע וביום שלישי הבא מול רומא. אנחנו באים לתת את מיטב יכולתנו בכל משחק ללא קשר מי היריבה, אבל במקרה של מכבי זה תלוי יותר בהם".

"עוד משחק, בליגה בה אנו שולטים"

בהנהלת ירושלים מכינים קבלת פנים של פרחים ותודות לויל סולומון, האיש שעזר לה לזכות בגביע יול"ב. דני קליין יגיד שזה עוד משחק, אבל גם הוא אמר לא פעם שהמעבר של סולומון לת"א היה לא טבעי. "רק אלוהים יודע איך המשחק הזה ייגמר", מנבא קליין, "למרות שהמשחק בבית שלנו, הם הפייבוריטים. יש עלינו לא מעט לחץ, אבל השחקנים שלנו הם בהחלט כאלה שיכולים להתמודד עם הלחץ ולתעל אותו ליכולת טובה על המגרש".

ומה עם סולומון עצמו? "הפועל ירושלים זה עוד משחק בליגה הישראלית, בה אנחנו השולטים", הוא מנסה לשדר ביטחון ודרק שארפ מדגיש: "יהיה משחק קשה. תהיה להם הרבה אנרגיה בהתחלה ואנחנו מתכוננים למשחק בהתאם".

הקהל מאחורי הסל במלחה מוכן, ארקדי ושמעון מוכנים, שתי הקבוצות עשו את הסיכומים האחרונים. כולם יודעים שאם הפועל ירושלים תנצח הערב, אולי גם ביוני, בגמר הפלייאוף, צפויה לנו תחרות אמיתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully