וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגרואה רוצה לעזוב בינואר את ויאריאל

25.12.2005 / 12:43

החלוץ הארגנטיני מאס בישיבה על הספסל ומפחד לאבד את מקומו במונדיאל. "אני לא מקבל צ'אנסים בויאריאל ורוצה לעבור לריבר פלייט"

לוסיאנו פיגרואה רוצה לעזוב את ויאריאל, בגלל הספסול המתמשך שלו. פיגרואה חושש שהירידה במעמדו תפגע בו גם בנבחרת ותגרום לו להישאר מחוץ לסגל במונדיאל. ריבר פלייט הארגנטינית מוכנה לשאול אותו לחצי שנה, אופציה אותו פיגרואה לא פוסל. "אני מקווה לעבור לריבר פלייט", אומר החלוץ. "ככה אני אהיה יותר קרוב לנבחרת ארגנטינה. אני צריך לשחק בקביעות, בגלל שגביע העולם מתקרב. לצערי, אני לא מקבל מספיק צ'אנסים בויאריאל. לאחרונה זה נעשה מאוד קשה להיאבק על מקום בהרכב ויאריאל. אני מקווה שאשחק בויאריאל, אבל אם זה לא יקרה, ארצה לעבור לריבר פלייט".

עוד בספרד: ראסינג סנטאנדר החתימה את מגן סביליה הותיק, פאולו אלברו (35), ותקיים משחק ידידות נגד נבחרת סין ב-30 בדצמבר. הקשר השמאלי הפורטוגלי של מלאגה, דודה, תובע את הקבוצה ודורש לבטל את חוזהו. דודה, שסירב לחתום על חוזה חדש ויהפוך בסוף העונה לשחקן חופשי, נזרק מהקבוצה וצריך מעכשיו להתאמן בעצמו. הקבוצות שרצו להחתים אותו מעדיפות לחכות לסוף העונה ולקבל אותו בחינם, כך שרק ביטול החוזה יציל את הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully