וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובים במספרים

שימי ששון

24.12.2005 / 16:58

במהדורה מיוחדת של הפינה, שימי ששון הצליח לדלות כמה שיאים והישגים מהלילה האחרון, שכלל 14 משחקים ב-NBA

14 משחקים נערכו הלילה בNBA, ונרשמו הרבה תצוגות מרשימות, שכללו שיאים אישיים ושיאי ליגה.

בין היתר וינס קרטר שיחזר את שיאו האישי בנקודות, אלן אייברסון נכנס לספרי ההיסטוריה של הפיליפס ארינה, והפיסטונס רחוקים משחק אחד בלבד משיא מרשים ביותר. הנה כל מה שרציתם לדעת על המספרים המעניינים של הלילה:

מי שעולה ומי שיורד

53: באטלנטה חגגו ניצחון על פילדלפיה, וגם זכו לראות את אלן אייברסון רושם מספר הנקודות הגבוה ביותר שקלע שחקן בפיליפס ארינה של ההוקס. מזל טוב ל-AI, בערך.

51: וינס קרטר מהנטס השווה את שיאו האישי הלילה כשקלע 51 נקודות על הראש של מיאמי בדרך לניצחון של קבוצתו, ניו ג'רזי.

42, 41.4: העונה הנוכחית היא הנוראית ביותר מבחינת קליעה אצל שני סופרסטארים, ריי אלן וטרייסי מקגריידי (בהתאמה), כשהמספרים מציינים את האחוזים של שניהם מהשדה. אלן, מה לעשות, הזדקן, וטרייסי מקגריידי תקוע בקבוצה בינונית ומטה, עם הרבה פצועים, כמו יאו מינג, ואחרים שחקנים שבקושי מתאימים לגבעת שמואל. לשם השוואה, בעונות הטובות שלהם הגיעו אלן ומקגריידי ל-48 ו-46 אחוזים מהשדה (שוב, בהתאמה).

קיימן טוב לפחות כמו מוזס מלון

41: רק 21 נקודות קלע קובי בראיינט הלילה מול אורלנדו, 41 פחות מתצוגת ה-62 שלו מול דאלאס. כשקובי הבין שלא הולך, אז הוא החליט למסור, וסיים עם 9 אסיסטים. או שאולי הוא פשוט משאירים את המחסנית מלאה לקראת המפגש מחר מול שאק וההיט?


22\38-20\22: קצת קשה להאמין שזה הגיע מהקליפרס, אבל הלילה, בפעם החמישית בהיסטוריה בלבד, רשמו שני שחקנים מאותה קבוצה משיגים של מעל 20 נקודות ו-20 ריבאונדים. אלטון בראנד קלע 38 והוריד 20, וחברו, כריס קיימן, סיים עם 22 ו-22. הפעם האחרונה שדבר כזה קרה עד אתמול, הייתה בינואר 1986 אז צ'ארלס בארקלי ומוזס מאלון שלטו באיזור הצבע של הפילדלפיה 76'.

3:21: זאת פתיחת העונה הפנטסטית של הפיסטונס, השנייה בטיבה בהיסטוריה אחרי 24 משחקים, יחד עם 5 קבוצות נוספות, כשרק אחת מהן זכתה באליפות - הבולס של 1997/98. פתיחת העונה הטובה ביותר שייכת לבולס ולג'ורדן מעונת 1996/7, אז התחילו עם 2:22 וסיימו עם שיא NBA של 72 ניצחונות. אם דטרויט תנצח מחר בלילה את סן אנטוניו, בשחזור של הגמר מהעונה שעברה, הם יחזיקו לבדם בפתיחת השנייה בטיבה אי פעם, אבל קשה להאמין שיצליחו להחזיק במאזן טוב מה-3:39 של הבולס אחרי 42 משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully