וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע במכללות: מחלקים פרסים

אריאל גרייזס

21.12.2005 / 10:34

על מרבית משחקי השבוע כבר דיווחנו, ובמקום סיקור שגרתי, אריאל גרייזס מתפנה לבדוק מי היו מצטייני ומאכזבי השבוע שעבר

משחק השבוע:

לה-סייל – סנטרל קונטיקט 107:106

איפה חוץ מבמכללות תראו משחק של 4 הארכות שבקלות היה יכול להגיע גם להארכה חמישית? סנטרל לקחה יתרון 4 נקודות, 20 שניות לסיום ההארכה הרביעית אבל שלשה של סטיבן סמית' עם 8 שניות על השעון צימצמה לנקודה בלבד. סנטרל החטיאה וזריקת ייאוש לשלוש בלי זמן על השעון של דארנל האריס נעצרה בעבירה ששלחה אותו לשלוש זריקות. אחרי שהחטיא את הזריקה הראשונה התעשת האריס וקלע את השניה כדי להשוות את המשחק. החטאה של הזריקה האחרונה היתה שולחת את המשחק להארכה חמישית אבל האריס השחיל אותה בקור רוח כדי להמשיך את העונה המושלמת של לה-סייל. סמית' הוביל את ה"מחפשים" מפנסליבניה בכל קטגוריה אפשרית עם 41 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.


הקריסה של השבוע:

קנטקי – לואיוויל 61:73

לואיוויל הגיעה למשחק השנתי שלה נגד קנטקי עם מאזן 6:0, מול יריבה מוכה שהפסידה שני משחקים ברצף וממרומי המקום הרביעי בדירוג. אמור להיות ניצחון קל, נכון? אז זהו שלא. אם מסתכלים לעומק רואים שכל ששת הניצחונות של הקארדינלס הושגו בבית מול יריבות שהטובה מבינהן מדורגת איפשהו במאיה השניה כשהמשחק מול קנטקי הוא בעצם משחק החוץ הראשון שלה. ואיזה משחק חוץ – שום דבר לא הכין את חניכיו הלא מנוסים של ריק פיטינו לקבלת הפנים שחיכתה להם בקנטקי מ-24 אלף אוהדים רעשניים והביצועים על המגרש היו בהתאם. אף אחד לא תיפקד אצל הקארדינלס ופיטינו סופג את הפסדו השלישי ב-5 עונות בחודש דצמבר, כולם מול האקסית מקנטקי. אולי בשנה הבאה הוא ילמד את הלקח וידאג ללוח משחקים קצת יותר מאתגר בפתיחת העונה במקום לנפח את מאזן הנצחונות ואת חשבון הבנק של המכללה.

ראויה לגנאי גם טקסס, אך לפני שבוע המדורגת שניה, שמתקשה להתאושש מהתבוסה לדיוק והשבוע חטפה 17 הפרש בראש מטנסי הלא מדורגת.

חכו שתשמעו על התוצאה בסוף

שחקני השבוע:

האמת שאפשר לשים פה תמונות של אדם מוריסון וג'יי ג'יי רדיק כל שבוע ולצאת בסדר אבל כדי לעשות את החיים מעניינים הנה שניים אחרים שנתנו יופי של ביצועים השבוע:

ג'רי מקנמרה – אם נדמה לכם שמקנמרה נמצא איתנו כבר שנים, אתם לא טועים. כרמלו אנתוני עושה חייל כבר שנה שלישית במקצוענים בעוד מקנמרה, שותפו לאליפות ההיסטורית של סירקיוז, עדיין זורק שלשות במכללות. ומי יאשים אותו? 38 נקודות שלו, כולל 8 שלשות בניצחון האורנג' 90-80 על דוידסון נותנים לחברה בכתום ניצחון חמישי רצוף ומצידנו, שמקנמרה ימשיך לשחק במכללות כל החיים.

קורי ברואר – בניגוד למקנמרה, ברואר הוא בקושי סופומור מה שלא הפריע לו להיות השחקן הראשון בתולדות פלורידה להשיג טריפל-דאבל עם 15 נקודות, 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים בניצחון הגייטורס 100:58 על ג'קסונוויל. המדורגת 7 נראית מצוין עם מאזן של 10 ניצחונות וללא הפסד ואם ברואר ימשיך בביצועים האלה, לתנינים בהחלט יש למה לצפות.


פרס אורח - התוצאה המוזרה של השבוע:

מונמאות' – פרינסטון 21:41

נשבע, זאת היתה תוצאת המשחק. לא המחצית, המשחק. שתי הקבוצות מניו ג'רזי הצליחו לקבוע את ההישג המפוקפק של מספר הנקודות הנמוך ביותר במשחק מאז הכנסת קשת השלוש ב-86' ופרינסטון התעלתה על עצמה כשהיא קולעת את מספר הנקודות הנמוך ביותר על ידי קבוצה מאז 1936. אם כל זה לא מספיק, הנה עוד כמה מספרים שיעשו לכם טוב – פרינסטון קלעה 9 מ-41 מהשדה, 2 מ-20 (!) מקו העונשין והצליחה להעביר 15 דקות שלמות בחצי השני בלי לשים נקודה. תודו, כזה דבר לא רואים כל יום.

מה מחכה לנו שבוע הבא? עונת החגים (האמריקאית) באה עלינו לטובה מה שאומר שהליגה יוצאת לפגרה קצרה ויחסית מעט משחקים ישוחקו השבוע. עדיין מספר משחקים מענינים צפויים, ביניהם הדרבי של פלורידה בין מיאמי לפלורידה, אינדיאנה שתתארח אצל שרלוט למשחק בין שתי קבוצות ששואפות להגיע השנה ל-64 הגדולות ושני משחקים ברצף שייערכו באוקלוהומה סיטי בהם ייארחו הקאובויס את טנסי המשתפרת והסונרס את ווסט וירג'יניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully