וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני דיימון חתם ביאנקיז

21.12.2005 / 9:01

דרק ג'יטר רמז שבניו יורק עוד יבצעו מהלכים, והנה אחד מהמם: הסנטר פילדר הפרוע של בוסטון חוצה את הקווים

בכל חורף באים הניו יורק יאנקיז עם שוקר מסוג אחר. פעם הם גונבים לבוסטון את אלכס רודריגז, פעם אחרת הם מחתימים את רנדי ג'ונסון והפעם - ג'וני דיימון, הסנטר פילדר שחובט מעמדה מספר 1 בליינאפ, עובר לניו יורק.

זו, ללא ספק, החתמה סנסציונית. כי דיימון, שזכה כבר לכינוי "ישו", הוא אחד האנשים היותר ססגוניים בליגה. שיערו מדובלל וזקנו ארוך. הופעה מיליטריסטית בסגנון היאנקיז מעולם לא היתה הסטייל שלו. עכשיו הוא יצטרך ללכת כאחד האדם, בלי זקן, בלי שיער ארוך. החוזה, אגב - 52 מיליון דולר לארבע שנים (שוק מטורף, דיימון קיבל 8 מיליון בעונה האחרונה בבוסטון והוא לא נהיה צעיר יותר).

החתמה אחרת של היאנקיז היא המגיש המחליף אוקטביו דוטל. זו החתמה מצוינת. דוטל היה סט אפ מעולה ביוסטון, מגיש ורסטילי בטירוף (יחד עם טים ווייקפילד, היחידים בהיסטוריה שפתחו 15 פעמים ושמרו 15 פעמים באותה עונה). לאחר שהפך לקלוזר באסטרוס הלך בטרייד לאוקלנד, אבל פציעות יחד עם אי הסתגלות לעמדה הורידו בערכו. דוטל יקבל שני מיליון דולר לעונה אחת בחוזה.

השיקאגו קאבס צירפו את האאוטפילדר ז'אק ג'ונס ממינסוטה. החוזה הוא לשלוש שנים, על 16 מיליון דולר. חאווייר ואסקז עובר סופית מאריזונה לשיקאגו וייט סוקס והטקסס ריינג'רס עשו דיל של שישה שחקנים עם סן דייגו. הריינג'רס יקבלו את המגיש הפותח אדם איטון, יחד עם הסט אפ אקינורי אוטסוקה ותוםס מהמיינורס, וישלחו לקליפורניה את כריס יאנג, המגיש הפותח, יחד עם שחקן הבסיס הראשון אדריאן גונזאלז והאאוטפילדר טרמל סלדג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully