וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומי הבא בתור?

21.12.2005 / 10:00

הפועל ירושלים התקשתה בפרנקפורט, אך רבע רביעי מצוין הוביל לניצחון 82:95, שהוכיח שחניכיו של אדלשטיין מוכנים למשחק העונה

על אף שהתקשתה במשך שלושה רבעים והציגה לאורך רוב המשחק כדורסל נרפה ומפוזר, הפועל ירושלים ניצחה הערב (שלישי) את פרנקפורט בגרמניה 82:95, והוכיחה למכבי ת"א שמצפה לה משימה קשה מאוד במלחה במשחק העונה.

ארז אדלשטיין אמור לדאוג מהכדורסל שהציגה קבוצתו במשך שלושה רבעים. איבודי כדור וחולשה בריבאונד הגנה השאירו את הגרמנים במשחק, שכזכור, לא ניצחו עד היום באירופה. אך מי שאמור להיות מודאג מהרבע הרביעי הוא דווקא פיני גרשון, שראה רבע אחרון מצוין של של הפועל ירושלים, שכלל יכולת שיא של ג'נקינס. הפועל ירושלים סיימה עוד משחק עם נתון סטטיסטי מרשים של 20 אסיסטים, שנותן לה הרבה אופטימיות לקראת משחק העונה מול מכבי ת"א. ירושלים הרוויחה היום גם את תמאר סליי, שנמצא במגמת שיפור והציג כדורסל של פוינט פורוורד אמיתי, עם שלל קליעות מבחוץ, חדירות ואסיסטים.

מהלך המשחק

על אף הציפיות ברבע הראשון התפתח משחק צמוד, כששתי הקבוצות משחקות משחק מפוזר שמלווה בהרבה איבודי כדור. פרנקפורט פתחה את המשחק בהתלהבות, אך אוסטין וסליי במשחק טוב שמרו את ירושלים במשחק.

מתן נאור שעלה מהספסל הפיח מעט רוח לחימה בקרב הירושלמים, אך חוסר הסדר של שחקניו של אדלשטיין השאיר את פרנקפורט המפתיעה צמודה לירושלמים. המחצית הראשונה הסתיימה בשוויון 43:43.

את המחצית השנייה פתחה ירושלים עם תנופה מסוימת בזכות הגנה אגרסיבית, ודקות טובות של סליי וג'נקינס עזרו להפועל לפתוח יתרון קל, 47:50. ירושלים התקשתה לברוח, כשריבאונד ההתקפה עזר לשמור את הגרמנים בתמונה.

את הרבע הרביעי פתחה ירושלים בהתלהבות, וריצה 0:10 הביאה אותה ליתרון 72:78, כשג'נקינס קלע 7 מעשר הנקודות. משם התפתח משחק אחר לגמרי, כשג'נקינס ואוסטין מראים נחישות ורצון ודורסים בקלות את פרנקפורט האנמית. הדקות האחרונות כבר היו גארבג' טיים, כשהפועל מציגה משחק משוחרר ומהנה.

הרבו לקלוע לירושלים: אוסטין 28, ג'נקינס 20, סליי 15, מייסון 11, קוז'יקרו 9, נאור 8, טפירו 4.
לפרנקפורט: מיקינג 19, פרנקלין 15, פרגוסון 14.

תגובות

ארז אדלשטין אמר אחרי המשחק: "ברור לי שאם הגרמנים היו פותחים את העונה באותו הרכב הם לא היו במצב כזה, אני שמח שהתעשתנו בהגנה ברבע הרביעי. עשינו עצירות גדולות והצלחנו לשמור את העבירות ולהיות יותר נחושים ואגרסיבים".

מריו אוסטין: "משחק לא קל, אבל הראינו נחישות, בעיקר ברבע הרביעי. יש תחושה טובה בקבוצה ואווירה מצוינת ומרגישים את זה על המגרש. ההכנה הייתה מצוינת וזה ניצחון חשוב להמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully