וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולצר ואובזילר אלופי ישראל בטניס

21.12.2005 / 19:34

דקל וולצר השלים ניצחון במערכה המכרעת מול אמיר וינטרוב, ציפי אובזילר ניצחה 4:6, 4:6 את שחר פאר בגמר הנשים

אחרי הדחייה בשל הגשמים העזים ביום שישי האחרון, הושלמו היום (רביעי) הגמרים של אליפות ישראל מוטורולה 2005 לזכרו של אבנר ברק, המתקיימים במרכז הטניס העירוני ברעננה (סך פרסים 53 אלף שקל). ציפי אובזילר זכתה בפעם השנייה ברציפות בתואר האליפות, אחרי שניצחה 4:6, 4:6 את הטניסאית הבכירה והצעירה ממנה, שחר פאר.

דקל ולצר השלים זכיה באליפות הגברים אחרי ניצחון 6:3, 4:6, 3:6 על אמיר וינטרוב. המשחק הופסק ביום שישי במצב של 1:1 במערכות. וינטרוב ניצח 3:6 במערכה הראשונה וולצר הגיב עם 4:6 בשנייה לפני שהגשם הפסיק את המשחק. ולצר עם זכיה ראשונה בתואר אלוף ישראל.

ולצר התייחס לפני הגמר למערכה הקובעת שתשוחק: "כבר קרה לי מקרה שבו נאלצתי לשחק מערכה אחת מכרעת לא ביום המשחק. זה קרה לפני ארבע שנים בטורניר נוער ברומניה, כשמשחקי הופסק בגלל חושך, במצב של 1:1 במערכות, ולמחרת נאלצנו לקום מוקדם בבוקר ולהתייצב לשחק. במשחק ההוא הפסדתי, אבל הפעם זה שונה, אני מוכן יותר והיה לי גם יותר זמן להתכונן. אני מאמין שהפעם ידי תהיה על העליונה".

לאמיר וינטרוב לא קרה עוד מקרה כזה: "האמת שאני מתייחס לזה כמו לכל משחק רגיל, ולא חושב על זה כמערכה אחת. אני מודע לעובדה שאני מגיע כאנדרדוג, אבל אני מגיע בשביל לנצח. אנחנו שווים, כל אחד זכה במערכה, והכל פתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully