וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי עולם: לאפורטה רוצה מאוד את הנרי

אוריאל דסקל, הארץ בשיתוף

20.12.2005 / 11:56

נשיא ברצלונה כבר לא מכחיש שקבוצתו מעוניינת בחלוץ ארסנל. "נעשה הכל כדי להחתימו", אישר. למפארד מרוצה בצ'לסי

נשיא ברצלונה, חואן לאפורטה, אישר אתמול (שני) שמועות בדבר רצונה של הקבוצה לצרף לשורותיה את חלוץ ארסנל, תיירי הנרי. "נעשה הכל כדי להחתימו", אמר לאפורטה בהודעה רשמית. ההודעה הגיעה בתגובה לדבריו של רונאלדיניו, שלא יתנגד לכל מהלך של ברצלונה: "זה לא סוד שאנחנו מדברים על צירופם של הנרי ולמפארד. ואני לא אהיה מאוכזב, בלשון המעטה, אם הם יחתמו כאן". למפארד עצמו, אגב, אמר כי "צ'לסי בכל לבי ואין טיפת ספק שאשאר במועדון".

היחסים בין האוהדים של ריאל מדריד לכוכבי הקבוצה הברזילאים מתוחים מאז פיטוריו של ואנדרליי לושמבורגו. בעבר רמז רונאלדו, חלוץ הקבוצה, שהאוהדי ריאל גזענים ("הם שונאים את לושמבורגו ואותי מאותה סיבה), ואתמול שוב ביקר את הקהל בברנביאו. "השריקות חייבות להפסיק כי הם לא עוזרות בכלום", התלונן אחרי התיקו 1:1 עם אוסאסונה, "זה כמו לשחק בחוץ". רוברטו קרלוס סיפר ש"קשה מאוד להירגע עם הכדור ברגליים בגלל שהאוהדים לא סבלניים" וז'וליו באפטיסטה הודיע: "לא נזכה בכלום אם ניכנס לאיצטדיון לאווירה של מתח".

מוקדם יותר השנה דווח שקיים מתח בין השחקנים הספרדים לברזילאים בחדר ההלבשה של מועדון הכדורגל הגדול בעולם.

סופית: יעקובו לא נוסע לאליפות אפריקה

איגביני יעקובו מככב במדי מידלסברו אבל במדי נבחרת ניגריה הוא בקושי משחק. הוא נופה מסגל ניגריה באליפות אפריקה ב-2004 אחרי שראשי ההתאחדות הניגרית האשימו אותו, את סלסטין באביירו ואת ויקטור אגאלי בהתנהגות לא מקצועית. השלושה הכחישו את המיוחס להם ותקפו את ראשי ההתאחדות. אגאלי ובאביירו לא שיחקו בנבחרת, אבל איגביני הוחזר אליה במשחק האחרון של הנבחרת בספטמבר, נגד אלג'יריה, במוקדמות גביע העולם.

איגביני שיחק רק את שתי דקות במשחק ולקראת אליפות אפריקה במצרים (שתיערך בסוף ינואר ותחילת פברואר) הודיע שהוא שוקל לא להצטרף לנבחרת ולהישאר במידלסברו.

אובדן החלוץ בן ה-23 יהיה מכה קשה לנבחרת הניגרית שלא העפילה למונדיאל ולכן יצאו עסקני ההתאחדות מגדרם על מנת להבטיח שחלוץ מכבי חיפה לשעבר ייצטרף לנשרים במצרים. "הוא גיבור עבור ילדים ניגרים רבים", אמר איברהים גאלדימה, יו"ר ההתאחדות הניגרית, "זה מאכזב, אנחנו רוצים אותו".

אלא שבסופו של דבר הודיעו יעקובו ומידלסברו שהחלוץ לא יגיע לאליפות אפריקה. "התקשרתי להתאחדות הניגרית ואמרתי להם שאני לא מתכוון לבוא", אמר יעקובו. "אף פעם לא היו לי יחסים טובים עם מאמן ניגריה. הוא לא שמח איתי ואני לא שמח איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully