וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוביקה: "הפועל ת"א בגדה בי"

מאת אשר גולדברג

3.7.2001 / 20:27

סגנית האלופה החלה היום את אימוניה אחרי שהחתימה את סרגיי קלשצ'נקו במקומו של אנדז'יי קוביקה, שלא הצליח להביא את השיחרור מיפאן בזמן ומאיים לתבוע את הקבוצה. אימון בכורה מחודש גם ליוסי אבוקסיס שאמר: "אני רוצה לסיים פה את הקריירה"


בנוכחות של כ-300 אוהדים יצאה היום (שלישי) הפועל ת"א לדרך, כאשר היא מצרפת ממש ביום האימונים הראשון שני שחקנים חדשים: סרגיי קלשצ'נקו, שנרכש בסכום של 130 אלף דולר ממכבי חיפה וחתם בקבוצה לשנתיים, ויוסי אבוקסיס שהגיע
מבית"ר ירושלים והיום כבר העבירה הקבוצה לבית"ר סכום של 200 אלף שקלים כפי שדרש גד זאבי. השניים קיימו את האימון הראשון בהדרכתו של דרור קשטן, כאשר חלק גדול מהקהל מעודד את הקבוצה ובעיקר את יוסי אבוקסיס שקיבל את החולצה מספר 8, אותה לבש עד כה מילאן אוסטרץ. אחדים מהאוהדים הביעו זעם על ההחלטה של הנהלת הפועל ת"א לרדת מנושא החתמתו של אנדז'יי קוביקה.

הפועל ת"א החליטה להחתים את קלשצ'נקו אחרי שקוביקה לא הצליח להביא עד שעות הצהריים את השחרור שלו מהקבוצה היפאנית כפי שהבטיח. משה תאומים: "קוביקה לא הביא את השחרור ולא יכלנו להישאר קרחים מכאן ומכאן. המתנו לו וזה לא הסתייע. החלטנו להביא במקומו את קלשצ'נקו". אנדז'יי קוביקה מביתו בפולין: "אני שוקל להגיע לישראל ולתבוע את הפועל ת"א. יש לי חוזה חתום למשך שנתיים. העו"ד שלי מייצג אותי. אני חש שהפועל ת"א בגדה בי. היא עשתה זאת עם דחיפה גדולה של אנשי מכבי ת"א שהחליטו לנקום בי על עזיבתי לפני שנתיים. חבל שעכשיו אין לי קבוצה והסכם שנחתם לא מכובד. זו בושה לכדורגל".

יוסי אבוקסיס אמר היום: "אני חוזר הביתה לקבוצה בה נולדתי. אני שמח ואשחק רק בהפועל ת"א, שם אני גם רוצה לגמור את הקריירה". נודע שלבית"ר ירושלים יש עוד שבועיים כדי לחזור בה מהסיכום, אבל נראה שהיא לא תעשה כך.

הפועל ת"א ממתינה להעברתו של קלימי סבן, מגן מכבי נתניה. היום הודיעה הפועל ת"א למגן קשר אייל בן-עמי כי היא לא מאפשרת לו לעבור להפועל ב"ש בהשאלה ודורשת שהוא יהיה חלק מעסקת חילופי שחקנים כאשר הוא יעבור למכבי נתניה תמורתו של סבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully