וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס ישקלו להיפטר ממארבורי

19.12.2005 / 14:11

הכוכב מתקשה להסתדר עם לארי בראון, איזייה תומאס מזהיר: "אם לא יתפשר על הדרך של המאמן, הוא יצטרך ללכת". שאק נעלב מג'רי באס

שנה וחצי אחרי שהגיע בכל תרועה רמה לתפוח הגדול, מתחיל הבלון ששמו סטפון מארבורי לאבד אויר בקצב מטורף. נשיא הניו יורק ניקס, איזייה תומאס, דיבר על "שלושה עוגנים" של הקבוצה - המאמן לארי בראון, וצמד הגבוהים אדי קרי וצ'אנינג פריי. את מארבורי הוא כנראה לא באמת שכח.

"עם שני הגבוהים האלו אפשר להתחיל למלא את החתיכות החסרות בפאזל", אמר כוכב הפיסטונס בעבר. על מארבורי, שלא ממש מסתדר עם המאמן לארי בראון, אמר הנשיא שהוא מאמין שישאר בקבוצה גם אחרי המועד האחרון לטריידים, בפברואר - אבל לא הבטיח זאת. "אני יודע ששניהם (בראון ומארבורי) מנסים מאוד להתחבר אחד לשני. אבל אם זה לא ילך, נצטרך לעשות משהו בנידון. אם שחקן לא ימצא את עצמו בדרך של המאמן, הוא יצטרך ללכת".

הדיזל שוב חם על הלייקרס

הבעלים של הלייקרס, ג'רי באס, עשה לפני מספר ימים טעות גדולה כשאמר בראיון עיתונאי שעהחלטה להעביר את שאקיל אוניל למיאמי היתה החלטה נכונה, "שהיינו מקבלים ב-100 מתוך 100 הזדמנויות", לדבריו. למנוע הדיזל לקח זמן להתחמם, אבל הוא התחמם. "כולם יודעים מהו הסיפור האמיתי", אמר האיש והפה. "הוא העדיף את הבחור הצעיר על המבוגר, ושיהיה לו בהצלחה".

השאקיל מסביר: "כמה שנים פיל ג'קסון אימן שם? וכמה מתוכן היינו בגמר? וכמה קלעתי באותן עונות? וכמה תארי MVP של גמר ה-NBA לקחתי? תעשו חשבון ותבינו מהי האמת מאחורי הטרייד הזה". אבל שאק המנוסה לא נעלב. לפחות כך הוא אומר: "אני לא לוקח את הדברים באופן אישי". רואים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully