וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל תפסה פיקוד בצפון

19.12.2005 / 21:09

חניכיו של אורן עמיאל ניצחו את נהריה בפעם השניה תוך חודש, 71:81, ורשמו ניצחון רביעי רצוף. אבי אשכנזי: "באנו בהרכב מאולץ"

במשחק שנעל את המחזור השביעי, ניצחה הפועל גליל עליון את נהריה בפעם השנייה מתוך שלושה מפגשים בחודש האחרון, ורשמה ניצחון רביעי רצוף. חניכיו של אורן עמיאל חסרו זר בגלל פציעתו של בראנקו מיליסבלייביץ', וקיבלו מחצית שנייה טובה של ג'יי סטרייט ואת אוצ'ה נאמוסו במשחקו הטוב ביותר מאז הגיע לגליל. יוגב אוחיון, שנתן משחק שיא נגד הפועל ת"א, היה שקט מאוד אך ניהל טוב את המשחק.

נהריה שעצרה רצף חמישה הפסדים עם ניצחון במחזור האחרון, חסרה את ג'ייסון וולס המועשה ולא קיבלה מספיק תרומה משאר השחקנים. רק אוטיס היל התעלה בין שחקניו של אבי אשכנזי.

מהלך המשחק

גליל פתחה עם סטרייט, בראטיץ', נאמוסו, אליהו ואוחיון. נהריה פתחה עם קאר, פלגף היל בן דוד וקוקיה.

נהריה נכנסה טוב למשחק ונשארה צמודה לגליל לכל אורך הרבע הראשון. סל של הול במתפרצת העמיד את את התוצאה על-14:15 לגליל, 2 דקות לסיום הרבע. למרות שישה איבודים ברבע הצליחה גליל לשמור על יתרון מזערי, ולסיים את הרבע ביתרון 14:20. הרבע השני המשיך באותה צורה, כשאוטיס היל מחזיק את נהריה במשחק עם 4 נקודות רצופות. שתיים של קאר הורידו את יתרון הגליל לנקודה, 27:30, 3:14 לסיום הרבע. המאבק בין שתי הקבוצות הפך למאבק אישי בין שני שחקני הפנים - אוצ'ה נאמוסו בצד אחד שסיים את המחצית עם 12, ואוטיס היל בצד שני, שסיים את המחצית עם 15. מהלך יפה של סטרייט 9.6 שניות לסיום גרר סל ועבירה של עמית בן דוד, שלא נוצלה להגדלת היתרון. התקפה אחר כך, עם 2 שניות על השעון, קלע אנטואן הול זריקה קשה בסיבוב כדי להוריד את הקבוצות למחצית בתוצאה 34:36 לגליל.

גם במחצית השניה נשארה נהריה במשחק הודות לפעולות טובות של עמית בן דוד ואנטואן הול. שלשה של סוכר 50 שניות לסיום הרבע השלישי, הורידה את ההפרש ל-49:59, אבל בראטיץ', שנתן ערב יציב, החזיר את הפער ל-4, 49:53 בסיום הרבע השלישי. שלשה של אבישי גורדון הקפיצה את ההפרש ל-6, אך צתפרצת של היל לא נתנה לקבוצה של עמיאל לברוח. אוחיון, שנתן משחק שיא נגד הפועל ת"א, תרם את הסל השני שלו במשחק רק 6 דקות לסיום, וסטרייט בשלשה הקפיץ את גליל ליתרון שיא של 9 נקודות 57:66, 5:30 לסיום. נהריה לא הצליחה לחזור, וראתה את גליל חוגגת בסיום.

קלעו לגליל עליון: אוצ'ה 20, סטרייט 16, אליהו 14, גורדון 10 בראטיץ' 10.

קלעו לנהריה: היל 21, פלג 18, הול 9, סוכר 8, קאר 6.

אורן עמיאל: "ליאור (אליהו) אמר לי שבטירונות הוא עשה מקבץ של 3 ס"מ, אז אנחנו גם עושים מקבץ. ישעתי שהמשחק יגרר לקצב הזה אבל המשכתי לתת לחברה ביטחון כי במשחקים כאלה צריך לשמור על המומנטום.

אבי אשכנזי: "ההפסד חידד לנו את הבעיות, והיום ראינו מה אנחנו צריכים לעשות יותר טוב. באנו בהרכב מאולץ, אבל בליגה של 30 משחקים אנחנו צריכים לשמור על הבית ולדעת מה לקחת בחוץ ואולי להיות בפיינל פור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully