וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינג ג'ונווי זכה באליפות בריטניה בסנוקר

19.12.2005 / 1:24

ילד הפלא בן ה-18 מסין גבר במשחק הגמר על סטיב דייויס בן ה-48 6:10 ולקח הביתה 70 אלף פאונד. זהו התואר השני של ג'ונווי

אחרי התצוגות הנהדרות של סטיב דייויס בשלבים הגבוהים של אליפות בריטניה הפתוחה ביורק, ציפה הקהל המקומי לראות את אגדת הסנוקר מאנגליה, מניף גביע לראשונה מאז 1987 בטורניר דירוג בסבב המקצועני. זה היה הגמר ה-100 במספר של סטיב דייויס בן ה-48 בקריירה, אבל הנציג הטוב ביותר של הדור הצעיר, היה זה שהשאיר אותו רק עם הפסלון הקטן, שמסמל את המקום השני בטורניר.

דינג ג'ונווי בן ה-18, שבכלל עלה לטורניר מהמוקדמות, היה גדול גם על סטיב דייויס בשבוע נפלא וניצח 6:10 במשחק הגמר. כיאה למשחק גמר, לא ראינו רמה גבוהה מדי של סנוקר, במיוחד במשחקונים האחרונים בהם רעדו לשני השחקנים הידיים. לעומת זאת, השניים סיפקו ערב ענק של מתח, הרבה מאוד סנוקרים ומכות הגנה, החטאות קריטיות ומשחקון אחרון מטורף.

ג'ונווי כבר הוביל 4:8 כשבגמר משחקים בסדרת הטוב מ-19 משחקונים. סטיב דייויס הצליח לצמק ל-6:9 ובמשחקון ה-16 הוא כבר היה בעמדה מצויינת לניצחון נוסף. יציאה רעה לכדור הצהוב החזירה את המשחק לג'ונווי, שעוד נתן לדייויס הזדמנות לתקן כשהחטיא את הכדור הירוק, אבל האנגלי הוותיק לא הצליח להחזיר לעצמו את השליטה במשחק. אחרי שהסיני הכניס את הכדור הכחול, הוא הוביל ב-14 נקודות, כשעל השולחן נותרו 13. דייויס ניסה עוד לבצע סנוקר, אבל בשלב מסויים, הסיני קירב את הכדור הורוד יותר מדי קרוב לכיס. דייויס לא יכל להימנע מלהגביה אותו בטעות וכך הסתיים המשחק לטובת הסיני.

זה היה התואר השני של דינג ג'ונווי בקריירה, אחרי שזכה בעונה שעברה באליפות סין הפתוחה, שהתקיימה בעיר הולדתו שנחאי (ניצח בגמר את סטיבן הנדרי). הילד הצעיר לקח הביתה צ'ק שמן של 70 אלף פאונד ורמז על כוונותיו להמשך הטורנירים השנה.

טורניר הדירוג הקרוב בסבב המקצועני יהיה המאסטרס בוומבלי, שיפתח ב-15 לינואר. למרבה הצער, ג'ונווי לא ישתתף בטורניר הזה, מכיוון שלא היה מדורג גבוה מספיק, כשנערכה הגרלת המשחקים. 14 השחקנים הטובים בעולם יכנסו לטורניר הזה בסיבוב השני, כאשר שני משחקים ישוחקו בסיבוב הראשון. סטיב דייויס יתמודד מול סטיוארט בינגהם, שזכה במוקדמות הטורניר והגיע גם לחצי הגמר ביורק. המשחק השני בסיבוב הראשון יפגיש בין ג'ו פרי לאיאן מקאלוך, שזכה ב"ווילד קארד" וישחק לראשונה במאסטרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully