וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרסקות לשינוי

18.12.2005 / 22:46

בית"ר ירושלים הגיעה לקריית אליעזר עם מאמן חדש, לואיס פרננדז, ומערך מוזר וסיימה את המשחק בתשעה שחקנים ותבוסה 3:0. מכבי חיפה אלופה, גיידמק נטש בזעם את המגרש לפני ההפסקה

אחרי משחק התיקו של בית"ר ירושלים מול נתניה, מיהר הבעלים, ארקדי גיידמק, לשחרר את המאמן טון קאנן בטענה שהשיטה שלו "לא טובה מספיק". מעניין מה יאמר עכשיו האוליגרך, אחרי שעזב כבר בדקה ה-42 את האיצטדיון בו הפסידה בית"ר ירושלים 3:0 למכבי חיפה. על-פי אתר ספורט 5, ספג גיידמק קללות מהקהל ואמר למקורביו: "זאת בושה וחרפה. לא יכול להיות שיקללו ככה והמשטרה ומכבי חיפה לא יעצרו את זה".

לואיס פרננדז, מאמן אירופי ברמה גבוהה עם אגו מנופח עוד יותר, מיהר להצהיר ולבצע שינויים מרחיקי לכת במערך של הצהובים-שחורים. זה עלה לו בהתפרקות מהירה של ההגנה, אותה ניצלו עד תום רוברטו קולאוטי ואלון חרזי שכבשו ב-18 הדקות הראשונות של ההתמודדות. שני בלמים ירושלמים חסרי אונים, בן יוסף וחודדה, הורחקו בניסיון לבלום את הסחף בירוק, שהסתיים עם השני של קולאוטי 2 דקות לסיום.

על פערי השפה יוכל פרננדז להתגבר, אולי גם על אלו המנטליים. אבל אם ינסה להמציא מחדש את הגלגל, זה יקח לו קצת יותר זמן. מכבי חיפה? עם 13 נקודות יתרון בפסגת הליגה ועוד משחק שוטף ומהנה, הירוקים יכולים לשלוח את קטן ודודיוביץ' לאי הבריטי. האליפות כבר מזמן בכיס שלהם.

מהלך המשחק

דקה 6: שלומי אבייטמן קיבל כדור מהוצאת חוץ, וכשהוא חופשי לחלוטין ברחבה הוא בעט לשום מקום.

דקה 10: גול! בוקולי חטף כדור, השאיר את קטן שהמשיך לקולאוטי שכבש בקלות מול השוער. פרננדז עם שובר התשלום הראשון על המהפכה בקו האחורי. 0:1 לחיפה.

דקה 17: קייסי הגביה לרחבה, קורנפיין יצא גרוע ובוקולי כמעט כבש בנגיחה. בית"ר בפאניקה.

דקה 18: גול! בוקולי שלח את ארבייטמן, החלוץ הצעיר המשיך את הכדור אחרי השוער קורנפיין, וחרזי גילגל מהפינה לרשת, 0:2, כשקאפיץ' הבית"רי שוכב פצוע ליד דגל הקרן.

דקה 21: קאפיץ' נפצע ומוחלף על ידי תומר חליבה.

דקה 41: תומר בן יוסף ספג צהוב אחרי עבירה על יניב קטן. פתח את הפה על השופט וראה כרטיס אדום. בסיום הבלאגן בעט קטן את הכדור החופשי מ-16 מטרים, קורנפיין הדף מצוין.

דקה 52: רוברטו קולאוטי פרץ חופשי מדגל הקרן אל תוך הרחבה, אבל טיל השיוט שלו חלף מעל המשקוף.

דקה 62: בוקולי וקטן רקדו ברחבה, והאחרון שלח כדור רוחב נפלא, אבל קולאוטי החליק במקום לכבוש.

דקה 74: מבצע נפלא של עידן טל הסתיים בבעיטה של קולאוטי, שנעצרה בידו של אלירן חודדה שהורחק. עידן טל בעט את הפנדל, קורנפיין הדף נהדר.

דקה 88: גול! ליאור רפאלוב שלח כדור עומק ארוך לקולאוטי, שטס עד השער של קורנפיין, 0:3.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קיייסי, גוסטאבו בוקולי (קלמי סבן, 86), פרננדו לורפיס, עידן טל, יניב קטן (מאור בוזגלו, 90), שלומי ארבייטמן (ליאור רפאלוב, 58), רוברטו קולאוטי.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, מזואה אנסומבו, תומר בן-יוסף, אדם קאפיץ' (תומר חליבה, 21), יואב זיו, עידן מליחי (אלירן חודדה, 46), אבירם ברוכיאן, מאור מליקסון, אופיר עזו, ג'ף טוטואנה, ליאור אסולין (עמית בן שושן, 68).

קטן: "אני עוד לא הולך לשום מקום"

עדיין לא ברור אם זה היה משחקו האחרון של יניב קטן במכבי חיפה. כשהתבקש להתייחס לסוגייה הזאת בסיום המשחק, אמר קטן: "אני עוד לא הולך לשום מקום. אני אפגש עם אנשי ווסטהאם ונראה מה יהיה. מקווה שיהיה טוב, כי לפעמים דברים מתבטלים בדקה ה-90". על המשחק עצמו אמר קטן: "אני לא רוצה להישמע שחצני, אבל כבר אמרתי שהדברים תלויים בנו. כשאנחנו מגיעים מוכנים קשה לעצור אותנו ורק שנמשיך ככה".

עידן טל אמר בסיום: "הלך לנו מצויין. זו תקיעת יתד למטרה שאנו חושבים עליה וסימנו אותה. אחרי הפגרה נבוא רעננים וחדשים".

לואיס פרננדז: "להפסיד כאן זו לא קטסטרופה. יש לי מספיק ניסיון וזו הבחירה שלי. אלו העקרונות שלי ולא אתפשר עליהם. את המשחק הפסדנו בעשר הדקות הראשונות. שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בישראל. היום ראינו את ההבדל בין השחקנים המנוסים של חיפה לבין השחקנים הצעירים שלנו. אני מרוצה מאיך ששיחקנו בתשעה שחקנים".

איציק קורנפיין לא יכל מן הסתם להיות מעודד מהפנדל שעצר והיה מאוכזב מאוד: "אני לא מתייחס להרכב. לא שיחקנו טוב כקבוצה ונתנו למכבי חיפה ללחוץ. כשנותנים להם לשחק הם יודעים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully