וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל כולם

18.12.2005 / 20:00

צ'לסי חזרה מהמבצר של ארסנל עם 0:2 גדול, שישאיר את האדומים שוב בלי התואר, והכוונה לאלו ממנצ'סטר. מידלסבורו-טוטנהאם 3:3

אחרי אינספור עימותים מתוקשרים ביניהם, נפגשו הערב (ראשון) ארסן ונגר (וארסנל) וז'וזה מוריניו (עם צ'לסי) לקרב שכל כולו יוקרה. ולמה יוקרה? כי יתרון 17 הנקודות של צ'לסי על הקבוצה הבכירה לשעבר של לונדון לא השאיר לתותחנים סיכוי אמיתי לאליפות, עוד לפני הניצחון הכחול במבצר האדום, 0:2. צ'לסי היתה הראשונה העונה שמוציאה נקודות בהייבורי, עם ניצחון ראשון במבצר של ארסנל במשחק ליגה מאז 1990.

ארסנל הגיע לדרבי עם מאזן ביתי מושלם העונה, ובעיקר זיכרונות על רצף ניצחונות אדיר מול היריבה הכחולה מלפני כמה שנים. בדקה ה-19 הפגיז הנרי את המשקוף, ודקה אחר כך התרומם איצטדיון הייבורי לכמה שניות בעקבות שער של רובין ון פרסי, אבל הקוון פסל את השער בטענת נבדל של תיירי הנרי, שלא היה קשור כלל למהלך. עשר דקות אחר כך הגיעה עוד פרובוקציה מכוערת של מייקל אסיין, ששלח את לאורן לדשא עם מרפק מכוער שרק חימם עוד יותר את האוירה. מתפרצת מהסרטים של צ'לסי השאירה את אריאן רובן שפרץ מול ינס לאהמן והשחיל לו את הראשון (38), 0:1 לכחולים. ארסנל ניסתה במחצית השניה, אבל שער של ג'ו קול (72) במבצע אישי נהדר סגר עניין, 0:2 לכחולים.

תיקו רב שערים בין מידלסבורו לטוטנהאם

טוטנהאם פיספסה הערב (ראשון) הזדמנות לעלות למקום השלישי בטבלה ולצמק את הפער מהשניה, מנצ'סטר יונייטד, לארבע נקודות בלבד. התרנגולים יצאו למשחק חוץ מול מידלסבורו ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו 3:3.

טוטנהאם עלתה ראשונה ליתרון משער של אחמד חוסאם מידו בדקה ה-25 אבל אייגביני יעקובו הישווה לאחר 5 דקות. ג'יימס מוריסון היה אחראי למהפך של בורו, שתי דקות לסיום המחצית הראשונה. החגיגה נמשכה גם במחצית השניה. ג'רמיין ג'נאס הישווה להוטספרס בדקה ה-63, שיוויון שהחזיק מעמד עד הדקה ה-70, אז פיליפ קדרו קבע 2:3 לבורו. 7 דקות לסיום, השלים מידו המצרי צמד והישווה ל-3:3 כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully