וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה פועל גם בלי רונאלדיניו

18.12.2005 / 1:00

הג'וקר נח ביציע, אבל בארסה קיבלה עוד צמד של אטו בדרך ל-1:3 בקאדיז. לה קורוניה ניצחה בדרבי 0:3 את סלטה, עוד ניצחון לבילבאו

39 שערים כבש סמואל אטו במדי ברצלונה, ועם רקורד כזה מי זו בכלל קאדיז שתעצור את האלופה הספרדית? זה נגמר 1:3 בחוץ, אפילו שפרנק רייקארד נתן לשחקן השנה בעולם, באירופה ואיפה לא, לנוח. דקו, פעם להיט פורטוגלי מברזיל והיום תחליף זניח, קיבל צ'אנס. הניצחון היה ה-12 ברציפות של בארסה, יותר טוב משיא המועדון מ-1955.

לשחקנים של ויקטור אספראגו לקח 32 דקות להבין שאת הנקודות הם יקחו במשחק אחר, עד השער של לודוביק ג'יולי הצרפתי. דקה לסיום המחצית הובילה התקפה מסחררת של הקטלונים להתרסקות של רפאל מארקז ברחבה. השופט מיגל אייזה גאמז מיהר לשרוק לפנדל שלא ממש היה, אבל סמואל אטו לא התרגש ובשני נסיונות כבש פעמיים שער שנחשב רק פעם אחת. 0:2.

אבל אל תדאגו לקמרוני. במונדיאל הוא לא יהיה, אבל את הפיצ'יצ'י הוא כנראה יקח, כי הוא כבש את השני שלו כעבור 3 דקות. בדקה האחרונה כבש ננאד מירוסבלייביץ' שער ניחומים, והרים באויר את הקהל המקומי. באמת.

בארסה ראשונה עם 37 נקודות והפרש שערים שאין דומה לו בספרד. ביום ראשון ריאל מדריד ואוסאסונה ילחמו על הפירורים.

גליסיה של לה קורוניה

דפורטיבו לה קורניה העפילה הערב (שבת) למקום השלישי בטבלה הספרדית, אחרי ניצחון בבלאידוס 0:3 בדרבי של גליסיה מול סלטה ויגו. המארחת, שהובילה את הטבלה מספר מחזורים, איבדה כבר בדקה ה-26 את שוערה פינטו, שהורחק לאחר עבירה על פדרו מוניטיס. דייגו טריסטן הפך את הפנדל ל-0:1, לפני שחואן ואלרון (43) והמגן קאפדוילה (45) עשו 0:3 כבר לפני המחצית. סלטה שביעית עם 26 נקודות, 3 פחות מיריבתה למחוז, לה 29 נקודות.


אתלטיקו בילבאו ממשיכה בתהליך הבריחה שלה מהתחתית, והפעם היא דילגה בקלילות 0:2 מעל בטיס השוקעת. החלוץ הותיק אורסאיז כבש בדקה ה-21, דונובייטיה כבש שער נהדר בדקה ה-28, והקבוצה של חאבייר קלמנטה כבר במקום ה-14, נקודה יותר מאספניול שבמקום ה-18, ו-3 יותר מבטיס שממוקמת אחרונה.

גל אלברמן לא שותף בהפסדה של טנריפה 2:0 באג'ידו. טנריפה הידרדרה עד המקום ה-16 בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully