וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפסד כולו שלנו

17.12.2005 / 20:50

אחרי שעשתה קולות של מועמדת לאליפות, הפסידה הפועל ת"א 1:0 בנתניה. חיפה והליגה כולה יכולים להמשיך לישון בשקט

אחרי הניצחון הגדול, והאופוריה הגדולה עוד יותר בדרבי, לא יכלה הפועל תל אביב לצפות ליריבה נוחה יותר מנתניה, שלא ניצחה כבר שישה משחקים. אבל כל זה נכון על הנייר.

מכבי נתניה, ממעמקי התחתית והמוראל, היתה מספיק חכמה ובעלת מזל כדי לנצח 0:1 את הפועל תל אביב למרות משחק בינוני שלה, ולגנוז, לפחות בינתיים, את חלום האליפות של האדומים. אלן מסודי, שאביו נפטר בסוף השבוע, שיחק 90 דקות, ויצא ביום ראשון להלוויה.

אחרי מחצית ראשונה חלשה, יצאו האדומים של קשטן ל-25 דקות מצוינות שכללו צמד שערים שנפסלו בשל נבדל. הלחץ שהלך ונצבר ככל שנקפו הדקות לא הותיר לאורחים סיכוי להתעשת ולעשות משהו לאחר ספיגת השער של פפי קימוטו (76). האדומים זעמו בסיום על שיפוטו של לירן וקסברגר, שלא שרק לשני כדורי עונשין לזכותם. בצד המנצח, יוכל ראובן עטר לצאת לפגרה עם מרווח נשימה מהקו האדום, והכי חשוב, בראש שקט.

מהלך המשחק

דקה 7: אלן מסודי בעט חזק מ-20 מטרים מעל שערו של אלימלך.

דקה 26: עוד מבצע של ורמוט מצא את באדיר חופשי לבעיטה, אבל האיש שרוצה לביות קפטן הנבחרת בעט כדור נוראי שעף לאיזור דגל הקרן.

דקה 33: כדור נגיחה מצא את יבוריאן מול אבי פרץ, אבל החלוץ הארמני המגושם לא הצליח לבעוט לרשת. הקוון חסך לו את הפאדיחה כשסימן לנבדל, שלא היה.

דקה 56: שוב יבוריאן מול השוער, והפעם זה הלך פנימה, אבל המסירה של פנטסיל השאירה את הארמני בנבדל והשער נפסל.

דקה 58: וואליד באדיר הוכשל ברחבה בזמן כדור חופשי לאדומים, אבל וקסברגר לא שרק, והוציא צהוב לבאדיר.

דקה 63: פפי קימוטו נתפס ברחבה על ידי אסי דומב בעת הגבהת כדור, אבל וקסברגר לא שרק.

דקה 67: וואליד באדיר המשיך פנימה נגיחה למשקוף של אליניב ברדה, אבל השער נפסל בגלל נבדל.

דקה 73: עבדול ראזק הפתיע את אלימלך בנגיחה חזקה, השוער הדף לא טוב אבל יצא מזה.

דקה 76: גול! כדור חופשי של טל בנין מצא את פפי קימוטו, שהתמקם ברחבה ספק בעזרת ידו, והרשית מקרוב, 0:1 לנתניה.

דקה 78: אלן מסודי מצא את עצמו חופשי במתפרצת, אבל בעט חזק ולא מדויק ליד הוקרה של אלימלך.

נתניה: אבי פרץ, עופר טלקר, גולם חרמון, דקל קינן, חמודי בריק (אסי וסיהון, 38), טל בנין, אמיר טגה (גיא טוביאק, 64), ישראל זויטי, איברהים עבדול ראזק, אלן מסודי, פפי קימוטו (אסי בן מוחא, 88).

הפועל ת"א: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, אסי דומב, שמעון גרשון, יגאל אנטבי, גיל ורמוט, וואליד באדיר, שי אבוטבול, ברוך דגו (ביו אדפמי, 86), עומר פרץ, איליה יבוריאן (אליניב ברדה, 60).

"על השיפוט אפשר לומר רק דברים חמורים"

דרור קשטן אמר בסיום: "אם אומר משהו על השיפוט זה יהיה רק דברים חמורים. הגיעו לנו 3 פנדלים. אני לא מרוצה שאני מפסיד, אבל לפי התפתחות המשחק לא היינו ראויים להפסיד. השחקנים שלטו במשחק והגיעו להזדמנויות"


ראובן עטר: "בכל העונה שיחקנו טוב, גם בהפסדים. יש לנו כדורגל שמח, יש שיפור בקבוצה. אנחנו מעריכים את העובדה שמסודי שיחק במצבו, השחקנים הודו לו על כך. במידה והקבוצה תירכש, יושקעו סכומים גבוהים בקבוצה. אם זה יקרה צריך להודות לאשר אלון על כל התקופה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully