וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכן של ארטסט מנסה להשאיר אותו באינדיאנה

16.12.2005 / 14:12

הסערה סביב הפורוורד המעורער לא דועכת. ה-GM של אינדיאנה: "אני פועל לפי מה שארטסט אמר לי וממשיך לחפש לו טרייד"


רון ארטסט הכה את הליגה כולה בתדהמה השבוע כאשר הודיע פתאום שהוא אינו מעוניין לשחק יותר עבור ריק קרלייל, והעבר מכביד עליו באינדיאנה. הפייסרס לא הבינו מה נחת עליהם, כאשר עשו ככל שביכולתם כדי לקבל את הפורוורד המעורער בחזרה אחרי ההשעיה בת 73 המשחקים מהעונה שעברה. הג'נרל מנג'ר דוני וולש נאלץ להתחיל לחפש עבורו קבוצה חדשה, אולם כעת נראה שהסוכן של ארטסט, מארק סטיבנס, מנסה להשאיר את המשיגנע בקבוצה. "אני מקווה ששום טרייד לא ייצא לפועל וששני הצדדים יוכלו ליישר את ההדורים", אמר תוך כדי התעלמות מתחושת הבגידה העזה שחשים כולם באינדיאנה, מההנהלה, דרך השחקנים ועד האוהדים. "אינדיאנה זה מקום נהדר והפייסרס הם ארגון מצוין. שני הצדדים צריכים אחד את השני".

"רון, בליבו, אוהב את אינדיאנפוליס", הוסיף הסוכן, שלא דיבר עם השחקן שלו לפני שזה הודיע שהוהא רוצה לעזוב למקום אחר. "הוא היה מתוסכל, לא בטוח שהוא התכוון למה שאמר".

הג'נרל מנג'ר של אינדיאנה, שבינתיים קיבל הצעות מכ-20 קבוצות מהליגה, מה שהעלה שמועות לגבי כמעט כל שחקן חי או מת, אמר כי הוא מתכוון להמשיך ולנסות ולהעביר את הפגע רע למקום אחר. "אני פועל לפי מה שארטסט אמר לי שהוא רוצה", הסביר וולש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully