וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' ורוסו על הכוונת של טבק, קאקו כבר בחוץ

איציק גניש

16.12.2005 / 12:10

ממשיכים לבחוש בעתיד הגלקטיקוס לשעבר, ונראה שהמאמן המיועד של מכבי ת"א רוצה לדחוק אותם החוצה. קאקו יחפש קבוצה חדשה

בני טבק העביר אתמול לראשונה אימון מלא במכבי ת"א. במידה וטבק אכן יקבל לבסוף את תפקיד המאמן, בכוונתו לנקוט יד קשה נגד איל ברקוביץ' וג'ובאני רוסו. מאבי נמני, טבק מרוצה. אתמול אמרו מקורביו: "הוא לא החליט לשחרר את איל וג'ובאני, אבל הוא לא רוצה אותם בפרונט, אולי יגרום להם ללכת לבד".

למרות שנראה כי המינוי עומד להפוך לקבוע, עדיין נעשים מאמצים להביא אוטוריטה רצינית, ושמו של גיורא שפיגל חזר לסדר היום. ז'וזה דוארטה ייעדר מחר נגד הפועל כפ"ס עקב מתיחה.

ביי ביי קאקו (אביטל אקו, ספורט 5)

בלסינג קאקו, הקשר הניגרי שהגיע בקול תרועה רמה למכבי ת"א בתחילת העונה, נמצא בדרכו החוצה מקרית שלום. קאקו עזב היום בכעס את האימון אחרי שנודע לו כי הוא אינו בסגל למשחק מחר מול כפ"ס, ובקבוצה מיהרו להודיע לו שהוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת.

קאקו הגיע מבולטון האנגלית, לא השתלב היטב בסוללת הכוכבים של מכבי ת"א ורבים מהשחקנים ביקרו את אופיו הסגור ואת חוסר ניסיונו להתחבר. השחקן ניסה להתעשת מספר פעמים במהלך העונה אחרי שיחות עם ניר קלינגר אבל כעת נראה שהקש, מבחינת שני הצדדים, שבר סופית את גב הגמל.

אופיר חיים יפתח בהרכב הצהובים מול כפר סבא, במקום דוארטה הפצוע, כשלצדו ישחק רועי דיין.

רוסו, צפוי לשבת על הספסל כאשר ברקוביץ' עתיד להשתלב בין ה-11 הפותחים של אלי דריקס. בעמדת המגן הימני יפתח יקיר שינה, במקומו של יובל שפונגין שירד לספסל. גם אבי סטרול לא צפוי להיות בהרכב.

כזכור, הדעיכה של מכבי ת"א בסיבוב הראשון הגיעה אחרי הפסד לכפ"ס 1:0. בקבוצה רואים בכך מעין סגירת מעגל ומקווים שכמו שההפסד לכפ"ס דרדר את הקבוצה לתקופה רעה, כך ניצחון מחר יאושש ויוביל לימים טובים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully