וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד גם בגשם

16.12.2005 / 17:20

ראובן עובד שיחק 90 דקות והיה קרוב מאוד להביא את הניצחון לבני יהודה. נצרת עילית נלחמה בשיניים והוציאה תיקו 1:1

מי אמר שאין משחקים טובים ביום שישי? לכאורה, מדובר היה במשחק מרכז טבלה טיפוסי בין שתי קבוצות, שלא מעניינות יותר מדי אנשים חוץ מהמעטים שבחרו בהן עוד בימים עברו. הגשם החזק, שעושה בסוף השבוע את הקאמבק, רק חיזק את התחזיות למשחק לא אטרקטיבי. מצד שני, רק היכולת הטובה של איתי שכטר בזמן האחרון והסיומת הידועה של סקורר אחר מהצד השני, אלי ביטון, העניקו תקוות למשחק סביר.

אז כל הציפיות האלה לא מומשו. שכטר, שהגיע היישר מהטירונות ואלי ביטון, שנכנס בדקה ה-55, שיחקו רע. אלא שהגשם רק דחף את השחקנים לרוץ בלי סוף ומי שהיו אחראים למשחק ברמה טובה ביחס לליגת העל, שהסתיים בתיקו 1:1, היו ראובן עובד מצד אחד ושחר סימנטוב מהצד השני.

שני השחקנים עשו סדר בהתקפות של קבוצתיהם, היו אחראים לקצב המהנה לאורך כמעט כל 90 דקות וסיפקו את שני הבישולים, שעשו את המשחק. שני הכובשים היו אלירן אלקיים ואסי בלדוט.

לבסוף, בני יהודה ונצרת עילית נפרדו בתיקו 1:1 הוגן ונותרו כל אחת במקומה. בני יהודה במקום הרביעי ונצרת עילית בחמישי. מוטי איוניר ויצן שירזי יצאו מהמשחק הזה ברגשות מעורבים. מצד אחד, כמה באנקרים שלהם (איתי שכטר ואלי ביטון) לא עשו את העבודה. מהצד השני, היה נחמד לראות ג'וקרים כמו ראובן עובד ביכולת שהזכירה לנו למה סימנו אותו פעם ככוכב.

תיאור המשחק

דקה 11 - בעיטה חופשית לבני יהודה מ-18 מטר. בלדוט בועט לכיוון החיבורים, אושרי לוי הודף לקרן.

דקה 20 - בעיטה חופשית לנצרת עילית. שחר סימנטוב בועט מ-20 מטר מעל למשקוף.

דקה 35 - אסי בלדוט מוציא מתפרצת לבני יהודה ובועט בעצמו מרחוק, מעל למשקוף.

דקה 43 - גול! שחר סימנטוב מגביה כדור חופשי מצד שמאל. ההגנה של בני יהודה חולמת ואלירן אלקיים משתחל פנימה וכובש מקרוב.

דקה 48 - בעיטה חופשית לנצרת עילית מ-20 מטר. שחר סימנטוב עובר את החומה, אבל הכדור נעצר אצל אניימה.

דקה 53 - גול! ראובן עובד פורץ מימין, מהתל מצויין בשחקן הגנה ומוסר כדור רוחב נהדר לאסי בלדוט, שממשיך לשער. 1:1.

דקה 72 - כדור קרן לבני יהדוה מגיע לראשו של רוני גפני, שנוגח ממרכז הרחבה החוצה.

דקה 76 - הזדמנות מצויינת לנצרת עילית, כאשר גיז'רמו ישראלביץ' מקבל כדור 5 מטרים מהשער ובועט חלש היישר לידיו של וינסנט אניימה.

דקה 90 - ראובן עובד יכול לסגור עניין בתוספת הזמן ומנסה להפתיע מרחוק את אושרי לוי, ששומט את הכדור ומשתלט עליו.

הרכב בני יהודה: וינסנט אניימה, איציק עזוז, יניב אלול, יאיר אזולאי, רוני גפני, אימורו לוקמן (קובי דג'אני, 74), הרוויה קובאצביץ', מטה בטורינה (אלירן עטר, 64), ראובן עובד, אסי בלדוט, ברק בדש (אלי ביטון, 55).

הרכב נצרת עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, אלירן אלקיים, עמי אזולאי, דודי פדלון, ולדימיר קוקול, אורן זייתוני, שחר סימנטוב, איתי שכטר (עוז ברנדוויין, 84), מיסלאב קרגולן (דה אוליביירה, 60), ג'יירמו ישראלביץ' (קובי נכטיילר, 90).

עובד: "החלטתי לקחת את עצמי בידיים"

מאמן הפועל נצרת עילית, מוטי איוניר, אמר בסיום לספורט 5: "הוצאנו נקודה במשחק חוץ קשה וזה בסדר מבחינתי. למרות זאת, פיספסנו הזדמנות לנצח וזו לא פעם ראשונה. היינו יותר טובים והיינו צריכים להכריע את המשחק. לא שיחקנו מספיק טוב בחלק הקדמי". על המעבר למכבי ת"א, שלא יצא לפועל, אמר איוניר: "אני מקווה שיום אחד אני אגיע למכבי ת"א. בינתיים זה לא יצא ואני מתרכז בנצרת עילית".

מאמן בני יהודה ניצן שירזי: "היום היינו קבוצה לחוצה ולא שקטה. כזו שלא עושה את הסוויץ' לניצחון. החלק הראשון היה רע מבחינתנו. בחלק מהמשחק חשבתי שאנחנו בחודש מאי ובסוף העונה, אבל אני האחרון שאשדר את זה. אותם אנשים שהביאו את בני יהודה לפני חודשיים למקומות שהיא לא רגילה, הם אותם אנשים שנמצאים בה היום. נצטרך לתקן את זה".

כוכב המשחק רואבן עובד אמר בסיום: "חבל שזה נגמר בתיקו. במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב, בשניה התחממנו והיינו טובים בהרבה. התוצאה מספקת, אבל חבל. הרבה זמן לא התראיינתי, כי החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולדבר במגרש. הגעתי למקום שמאוד טוב לי בו ואני מאושר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully