וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנן: "אני לא סקאוטר ולא עוזר, אני מאמן"

יני בן-חקון

16.12.2005 / 10:56

גם אחרי הפיטורים, ההולנדי לא מפסיק לשחרר הצהרות לאוויר העולם. אוהדי בית"ר פתחו עבורו עצומה ברשת

אתמול בבוקר נערכה פגישה בין ולדימיר שקלאר, יו"ר בית"ר ירושלים, וטון קאנן. השניים סיכמו שהמאמן המודח יקבל את הכסף שהובטח לו עד סוף העונה ופיצוי עבור העונה הבאה. קאנן היה מרוצה מהסיכום ולאחריו הגיע לטדי להיפרד מהשחקנים.

"אני עוזב ויוצא לדרך חדש", הודיע קאנן לשחקנים, "ואולי עוד ניפגש בעתיד. אני לא סקאוטר או עוזר מאמן, אלא מאמן, ואעשה את זה במקום אחר".

מאוחר יותר התייצב קאנן למסיבת העיתונאים שאירגן, ולמרות שאף חבר הנהלה לא טרח להגיע, הוא נראה במצב רוח מרומם. "ניסיתי למצוא את מקומי בבית"ר, אבל ללא הצלחה", אמר. "ביום שלישי נפגשתי עם מר גיידמק ואמרתי לו כל מה שהפריע לי. אמנם נתנו לי זמן לחשוב על עתידי בקבוצה, אבל הדברים היו ברורים לי מהר מאוד. בכל זאת לקחתי זמן למחשבה, כי רציתי לדבר עם גיידמק פנים מול פנים ולכבד את הקהל והקבוצה".

גולשים למען קאנן

"נכון שהגעתי הנה כיועץ אבל אחרי שעבדתי כמאמן בכיר, קשה לעשות את הצעד אחורה. אני אמנם מאוכזב, וזה טבעי, אבל לא מדובר בהפתעה עבורי. מה שהפתיע אותי היה התזמון: לא עושים שינויים כשהתוצאות טובות. אבל אין מה לעשות, יש לנו ראיה שונה, וכרגע בית"ר היא לא המקום שלי".

לגבי האפשרות שיעבור לקבוצה אחרת בארץ, אמר קאנן: "אשאר כאן שבוע, כולם מכירים את מספר הטלפון שלי, ואכבד ואתייחס ברצינות לכל הצעה". לגבי הטווח הארוך, אמר, "אני רוצה להגשים את השאיפה שלי ולאמן באירופה. עם זאת, אני חייב להיות אמיתי ולומר שעד לפני חודשיים אף אחד לא הכיר אותי, ועל כך אני מודה למר גיידמק שנתן לי את הצ'אנס".

על אהדת הקהל הירושלמי, אמר קאנן: "מחמיא לי שהם אוהבים אותי, אבל צריך לזכור שאם הייתי מפסיד היו רוצים שאלך". לבסוף סיכם ההולנדי: "אני פה שישה שבועות, אבל זה נראה כמו שלוש שנים. בית"ר זה מקום מיוחד והיה לי כיף אדיר כאן. למנות את גיא עזורי למאמן היה צעד נכון ולמרות מה שקרה השבוע, אני יודע שהקבוצה מוכנה למשחק מול חיפה". מאוחר יותר אתמול הגיע קאנן לביתו של עזורי לשיחת פרידה.

ביום שלישי פתחו אוהדי בית"ר אתר אינטרנט לכבוד קאנן. הכוונה היתה לארגן עצומה נגד עזיבתו, וכבר בשש השעות הראשונות מעליית האתר חתמו 1,300 אוהדים בעד הישארותו. גם במשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון צפויים להיערך מפגני תמיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully