וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון אוהד ארסנל

15.12.2005 / 16:52

הסר הצהיר שיתמוך בתותחנים במשחקם מול צ'לסי. ההתאחדות האנגלית דורשת הבהרות מפרגי ומוריניו, אסיין הורחק משני משחקים

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, כנראה שיכור מאושר אחרי ניצחונה הגדול של קבוצתו 0:4 מול וויגאן, והכריז כי במשחק הקרוב יעודד את הקבוצה ששימשה כיריבתו הגדולה ביותר בשנים האחרונות, ארסנל, שתפגוש את המובילה צ'לסי. "אני אצפה במשחק, אעודד את התותחנים ואקווה לניצחון שלהם. גם אנחנו, גם ליברפול וגם ארסנל חייבים שצ'לסי ישמטו נקודות".

ההתאחדות תבדוק את פרגוסון ומוריניו

ועוד באנגליה, ההתאחדות לכדורגל תדרוש הבהרות ממנג'ר יונייטד פרגוסון, שאמר לאחר התיקו מול אברטון ש"הגיע לנו פנדל, אבל לא היה שום סיכוי שהשופט רוב סטיילס ייתן לנו פנדל". ההתאחדות תבדוק אם מעמדו הלחוץ של פרגוסון ביונייטד גרם לו לפקפק ביושרו של השופט ולשחרר את ההצהרה הלא הולמת הזו.

מאמן נוסף שיידרש להסביר את התבטאויותיו להתאחדות הוא מנג'ר צ'לסי, ז'וזה מוריניו. אחרי המשחק מול וויגאן הכריז הפורטוגלי כי קשר וויגאן לי מקאלאך הוא רמאי. המאמן הורה לשחקנו וויליאם גאלאס לא להחזיר את הכדור לוויגאן, שהוציאו את הכדור החוצה כדי לאפשר טיפול בלי מקאלאך, שלדברי מוריניו, התחזה לפצוע.

"אנחנו בעד כדורגל הוגן, ואנחנו עוצרים את המשחק כשיש שחקן פצוע, אבל כשמישהו מרמה, אנחנו לא טיפשים. שניות אחרי שהוא נשכב על הרצפה הוא התרומם ורץ במהירות, ואני הוריתי לגאלאס לא להחזיר את הכדור. זו אחריותי, ואעשה זאת שוב".

אפרופו כדורגל הוגן, מיקל אסיין הורחק על ידי אופ"א משני משחקים בגלל הפגיעה החמורה שלו בדיטמאר המאן מליברפול, במפגש בין השתיים בליגת האלופות.

מוריניו: "אנחנו חייבים להשתפר"

קבוצתו של מוריניו, צ'לסי, אומנם מובילה בתשע נקודות הפרש בליגה האנגלית וניצחה 14 מ-16 משחקים העונה, אך מאמנה ז'וזה מוריניו רחוק מלהיות מרוצה. בעקבות הניצחון הדחוק 0:1 מול וויגאן משער של הבלם ג'ון טרי בנגיחה, המנג'ר הפורטוגלי החליט לצאת בביקורת פומבית על החוליה ההתקפית שלו. לדבריו, החלוצים קרספו ודרוגבה מתפקדים די טוב העונה, אך שחקני האגף רובן, דאף ורייט-פיליפס מאכזבים אותו, ורק ג'ו קול מצליח להתחמק מחצי הביקורת.

"אנחנו חייבים להשתפר", אמר הפורטוגלי, "אני לא מחפש תירוצים, אני פשוט רוצה לשחק נורמלי. ג'ו קול משחק טוב, אבל השאר לא בשיאם. אני לא מרוצה, אבל לפחות אנחנו משיגים תוצאות טובות, וגם זה חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully