וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מבהירים שעזורי הוא לא המאמן, רק העוזר של פרננדז

יניב בן-חקון

16.12.2005 / 10:52

אי אפשר לעקוב אחרי יחסי הכוחות בבית וגן. הקבוצה מעוניינת באיגור ינובסקי, בלם רוסי בן 31. מרשליקוביץ' מנה לדובר

לקראת המשחק צפויים בבית"ר לא מעט שינויים. במהלך השבוע ערכו פרננדז ועזורי מספר ניסויים, כמו תיפקודם של אדם קאפיץ' כבלם, מזואה אנסומבו כמגן ימני ויואב זיו כמגן שמאלי. "אנחנו הולכים לשחק נגד הקבוצה הכי טובה בליגה וצריכים להיזהר", אמר עזורי. "זה לא אומר שנשחק בונקר, אבל גם לא נשתולל".

לאור הפירסומים האחרונים שגיא עזורי הוא המאמן של בית"ר, מבקשים בקבוצה להבהיר שהדבר לא מדויק. "פרננדז הוא גם ג'נרל מנג'ר וגם המאמן", אמר אתמול גורם בבית"ר. "באירופה המושגים שונים, ואנשים כאן מבלבלים את התארים. מבחינת גיא לא השתנה כלום והוא העוזר של פרננדז".

דרור מרשליקוביץ מונה אתמול לדובר הקבוצה במקום ליאור מאי, שפוטר לפני בתחילת החודש. מרשליקוביץ היה דובר הפועל חיפה בימיה היפים, והוא אמור להתחיל לעבוד כבר מיום ראשון.

הרוסים באים (משה גוזגל, אתר ספורט 5)

אחרי ז'רום לרואה והמגן היפני קוז'י נקאטה שצפוי להגיע ממארסיי, הולכים בבית"ר על בלם רוסי. מדובר באיגור ינובסקי, בן 31, ששיחק בעבר בפריז סן ז'רמן. לואיס פרננדז וצוותו כבר שוחחו עם הבלם והעבירו הצעה כספית לשחקן. ינובסקי, ששיחק עונה אחת תחת פרננדז בבירה הצרפתית, פגש את נבחרת ישראל ב-1997 כששיחק בנבחרת רוסיה ואף היה שותף להדחת פ.ס.ז'. על ידי מכבי חיפה בגביע אירופה למחזיקות.

במקביל המנג'ר הצרפתי צפה בקלטת המשחק של מארסיי מול דינמו בוקארשט בגביע אופ"א ועקב אחרי הבלם דימיטריוס פריירה שהוצע למועדון. פריירה, בן 32, שיחק בעבר גם בנאנסי ובבאסטייה.

במשחק הקרוב מול מכבי חיפה ביום ראשון, אמור פרננדז לשבת על הספסל ולעזור לעזורי בניהול המשחק. השניים יקבעו את ההרכב למשחק ויקחו ביחד את כל ההחלטות המקצועיות. עזורי, שדובר צרפתית ואנגלית באופן שוטף, אמור לסיים בעוד כחודשיים במכון וינגייט את כל ההשלמות הדרושות על מנת לקבל אישור מההתאחדות לאמן בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully