וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניצחון ליונייטד

14.12.2005 / 23:58

הקבוצות ממנצ'סטר ווסטהאם השיגו ניצחונות במשחקי השלמה, על וויגן ואברטון בהתאמה. שער ראשון לריו פרדיננד אחרי 4 שנים

מנצ'סטר ו-ווסטהאם, שתיהן יונייטד, השיגו הערב (רביעי) ניצחונות בשני משחקי השלמה בפרמיירליג. מנצ'סטר יונייטד שניה עם 9 נקודות פחות מז'וזה מוריניו. ווסטהאם של בניון שביעית.

אברטון - ווסטהאם 2:1

הקבוצה של דייויד מוייס בתקופה נהדרת. אבל למרות רצף ניצחונות שהבריח את הקבוצה מהתחתית, היא הפסידה הערב בבית ליוסי בניון והפטישים. אברטון עוד עלתה ליתרון כבר בדקה ה-9 משער של ג'יימס ביטי, שסיים התקפה נפלאה. ווסטהאם קיבלה מתנה גדולה (19) מהבלם הותיק, דיוויד וויר, שהקשית מעל שוערו ריצ'רד רייט ולרשת כדור שנשלח מאגף ימין. ווסטהאם כבשה במחצית השניה השקולה את שער הניצחון, כשבובי זמורה המשיך בגלישה לרשת כדור שטייל ברחבה של רייט, שוב בגלל בלבול של הבלם וויר. יוסי בניון שיחק טוב מאוד 90 דקות.


מנצ'סטר יונייטד - וויגן אתלטיק 0:4

לפני כחודש היתה וויגן הקטנה במקום השני בפרמיירליג. מאז, הפסידו שחקניו של המנג'ר פול ג'וול חמישה משחקים רצופים, כשהאחרון, הערב באולד טראפורד, היה המשפיל מכולם. ריו פרדיננד כבש שער ראשון אחרי 4 שנים, והראשון במדי השדים האדומים (29), ווין רוני המשיך (34) בראשון מבין שניים שלו (השני בדקה ה-54). רוד ואן ניסטלרוי סגר עניין בפנדל 20 דקות לסיום. מנצ'סטר רק 9 נקודות מצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully