וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק מונדיאל: פקרמן מסמן את מראדונה כיורשו

14.12.2005 / 15:22

מאמן נבחרת ארגנטינה מאמין כי מראדונה יצטרך לקחת את תפקידו בעתיד. בינתיים, הוא נשמע מאוד אופטימי ביחס לסיכויי נבחרתו

"דייגו ארמנדו מראדונה צריך לאמן את ארגנטינה בעתיד", כך אמר מאמן הנבחרת הנוכחי חוזה פקרמן בראיון שהעניק ביום שלישי. "אני יודע שהוא עדיין חושב על העתיד שלו, אבל זה אחד הדברים שהוא צריך לקחת בחשבון", הוסיף פקרמן.

מראדונה היה אמור להצטרף לצוות המקצועי של נבחרת ארגנטינה לקראת המונדיאל, אבל התחרט ברבע האחרון מסיבות לא מובנות. יו"ר ההתאחדות לכדורגל בארגנטינה, חוליו גרונדונה, אמר שהדלתות תמיד יהיו פתוחות בפני מראדונה, לשלל תפקידים בנבחרת.

פקרמן: "יהיה לנו מונדיאל נהדר"

חוזה פקרמן התייחס גם למצבה של נבחרתו ונשמע אופטימי לקראת המונדיאל הקרב ובא, למרות שיבוצה של ארגנטינה ל"בית המוות", יחד עם הולנד, סרביה ומונטנגרו וחוף השנהב.

"הקבוצה תגיע לגרמניה במצב טוב מאוד. יש לנו נבחרת מעולה ואני בטוח שיהיה לנו מונדיאל נהדר", אמר פקרמן. כשהתבקש להתייחס לקושי שצפוי לו ולשחקניו כבר בשלב הבתים, אמר פקרמן: "אם נשחק טוב, כמו למשל במחצית הראשונה מול ברזיל, אנחנו לא צריכים לחשוש מהיריבים שלנו". המאמן הארגנטינאי התייחס למשחק הניצחון 1:3 על ברזיל במוקמדות המונדיאל בחודש יוני האחרון.

פקרמן גם התייחס לשאר הפייבוריטיות לזכייה ואמר: "ברזיל היא הקבוצה הטובה ביותר כרגע. אני אוהב את השחקנים שלהם ואני אוהב את הכדורגל שלהם. אנגליה השתפרה מאוד מאז המונדיאל האחרון בכל העמדות". על ההכנות של ארגנטינה: "עד למונדיאל נקיים אולי משחק ידיות אחד בלבד, מול קרואטיה. נצטרך לסמוך את זמן המשחק שהשחקנים יצברו במועדונים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully