וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים חוזרים למרכז הטניס

13.12.2005 / 18:32

נועם אוקון, אמיר חדד והראל לוי יחזרו לשחק ברמת השרון, לאחר שהתאמנו בשנים האחרונות במסגרות עצמאיות

טניסאי נבחרת ישראל, נועם אוקון, אמיר חדד והראל לוי הודיעו כי הם חוזרים לשורות המרכז לטניס בישראל, שבו החלו את הקריירה הספורטיבית שלהם, זאת לאחר שנים שבהם התאמנו במסגרות עצמאיות. השלושה פנו למרכז לטניס בישראל בבקשה שיאפשר להם לקבל כר מקצועי לאימוניהם, בכדי לשפר את דירוגם העולמי ואת הישגי נבחרת ישראל במסגרת גביע דיוויס הקרוב. הנהלת המרכז לטניס בישראל הודיעה להם כי היא נענית ברצון לבקשתם, וכי תספק להם את התנאים והמאמנים המקצועיים ביותר, ובראשם מאמן הנבחרת, רונן מורלי.

בשנה האחרונה התגלעו חילוקי דעות בין השחקנים לבין איגוד הטניס בנושא הפיצוי הכספי למשחקיהם בגביע דייויס. כעת נראה שהסכסוך נפתר סופית.

אוקון, המדורג ראשון מבין הטניסאים הישראלים (172 בעולם) אמר כי "עבורי זהו כבוד גדול לחזור למקום שבו עשיתי את צעדיי הראשונים בטניס. מרכז הטניס בישראל מעבר להיותו מועדון הספורט המקצועי ביותר, הוא בראש וראשונה בית שטוב לחזור אליו. אני מאמין שהאימונים המקצועיים שנקבל כאן יסייעו לי ולחבריי בתחרויות העולמיות ובתחרויות גביע דיוויס במסגרת נבחרת ישראל".

מנכ"לית המרכז לטניס בישראל, ג'נין שטראוס, אמרה כי "אני מברכת על חזרתם של שלושה טניסאים, מהטובים שידעה ישראל, למרכז הטניס שלנו. אנו מתכוונים להעמיד עבורם את מרב התנאים והשירותים המקצועיים העומדים לרשותנו, ומקווים כי אלה יסייעו להצלחתם הספורטיבית בתחרויות הבינלאומיות השונות. הצטרפותם לאימונים מדרבנת את הדור הצעיר להישגים ולמצוינות".

המרכז לטניס בישראל הינו ארגון ספורט ללא מטרות רווח שהוקם במטרה לתת לילדים ונוער מכל שכבות האוכלוסייה הזדמנות שווה לשחק ולהתאמן בטניס. המרכז לטניס בישראל מפעיל 14 מרכזי טניס בעיירות פיתוח ובשכונות מצוקה מקריית שמונה וטבריה בצפון ועד אופקים, ערד ובאר שבע בדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully