וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד מתפתה לעבור לברצלונה

13.12.2005 / 14:13

קשר צ'לסי חושף את אהדתו לברסה, אהבתו לעיר והחלום לשחק עם רונאלדיניו. הוא אפילו לומד ספרדית וקונה דירה בקטלוניה. רמז לבאות?

פרנק למפארד התראיין למגזין כדורגל ספרדי וסיפר על הפיתוי הקשה שלו לשחק בברצלונה בעונה הבאה. למי ששכח, לא מזמן אישרו מנהלי ברסה כי הם מאוד מעוניינים בלמפארד, שצידו היה עוזב את אנגליה, לולא אהבתו לצ'לסי. למפארד חושף את אהדתו לברצלונה, אהבתו לעיר עצמה וחלומו הגדול לשחק לצד רונאלדיניו. "אם הייתי צריך לשלם כדי לראות שחקן אחד, זה היה רונאלדיניו. ההצלחה של ברצלונה החלה כאשר הוא הגיע לקבוצה. הוא כל כך נהנה לשחק וזה תענוג לראות אותו על המגרש. כאשר הייתי צעיר תמיד חלמתי לשחק במדינה אחרת, בתרבות אחרת".

למפארד הגיב לדברים שאמר בעבר, לפיהם חברתו תהרוג אותו אם יעבור לריאל מדריד, מאחר שזה מסוכן לשהות ליד דייויד בקהאם וכל המעריצות שלו. "צחקתי שאמרתי את זה, אבל היה בזה קצת אמת", הודה למפארד. "חברה שלי היא אוהדת שרופה של ברצלונה, וגם המשפחה שלה. אתם יכולים לתאר כמה קשה יהיה לי לחתום בריאל מדריד".

"אני צופה באופן קבוע בליגה הספרדית, כמו גם ג'ון טרי וג'ו קול. בדרך-כלל אנחנו צופים בברצלונה וריאל מדריד. אני מאוד אוהב את הכדוגל של ברסה, לדעתי הם יזכו גם העונה באליפות".

למפארד גילה כי הוא מתכוון לקנות בית בברצלונה ואפילו לומד ספרדית. "אני מאוד אוהב את העיר ברצלונה. הייתי שם כמה פעמים ופשוט התאהבתי. חברה שלי נוסעת המון לספרד, ואני מצטרף אליה כאשר אני יכול".

למחסום היחיד שמונע מלמפארד למשש את אהבתו לברסה, קוראים רומן אברמוביץ' וז'וזה מוריניו. לגבי הראשון, אומר למפארד: "הדבר הכי טוב לגבי רומן הוא השינוי שהוא גרם לקבוצה. הוא לא עושה זאת בשלט רחוק. אחרי כל משחק הוא מגיע לחדר ההלבשה. גם כאשר יש שלג או גשם הוא מגיע למתקן האימונים. הוא מת על כדורגל ואוהב את צ'לסי כמו אוהד".

למפארד התייחס גם למוריניו, שאמר עליו כי הוא הקשר הטוב בעולם. "יש רק אדם אחד שאני רוצה לשמוע את זה ממנו, וזה ז'וזה. אני מאוד רוצה לשמח אותו. עבורי, הוא מספר 1, ללא ספק. אני אוהב לעבוד תחתיו. התרומה שלו היא עצומה. יש מאמנים שאוהבים לשנות דברים במהלך משחקים, לפעמים זה מצליח, לפעמים לא. במקרה של מוריניו, זה מצליח בדרך-כלל, וזה לא קשור למזל. רק בן אדם עם חשיבה טקטית ברמה כזאת מסוגל לעשות דבר כזה".

"אם הנרי יגיע לברסה, נהיה בלתי מנוצחים"

שחקן נוסף עליו ברסה חולמת, הוא תיירי הנרי מארסנל. אחרי שרונאלדיניו הצהיר על רצונו לראות את הנרי בקאמפ נואו, עשה זאת גם ג'ובאני ואן ברונקהורסט. "אם הנרי יגיע לברסה, תהיה לנו קבוצה בלתי מנוצחת. כמובן, אנחנו גם נהיה הרבה יותר טובים מצ'לסי. רונאלדיניו, אטו והנרי יכולים לשחק ביחד. זאת הצלחה בטוחה. תיירי מאוד רוצה לשחק בספרד, עבור קבוצה גדולה כמו ברסה. ארסנל זה מועדון גדול, אבל ברסה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully