וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: ילד הפלא הסיני ממשיך להפגיז ביורק

12.12.2005 / 18:02

דינג ג'ונווי בן ה-18, שעלה לאליפות בריטניה הפתוחה מהמומוקדמות, מחץ את פול האנטר 1:9 ועלה לרבע הגמר. גם הנדרי בדרך

משחקי שמינית הגמר באליפות בריטניה הפתוחה בסנוקר יצאו לדרך ולמרבה ההפתעה, שני השחקנים הראשונים שהבטיחו את עלייתם לרבע הגמר, הגיעו בכלל מהמוקדמות. דינג ג'ונווי הסיני בן ה-18, שניצח בסיבוב הקודם את ג'ימי ווייט, גבר הפעם על פול האנטר, המדורג 5 בעולם. הסיני הוביל כבר 1:7 במשחק שנפתח אתמול (ראשון) והוסיף שבירות של 40 ו-66 נקודות, כדי להשלים ניצחון 2:9.

האנטר, שהגיע לטורניר בעיצומו של תהליך כימותרפיה (סובל מסרטן במעי), רחוק מלהזכיר את היכולות של פעם. האנגלי הסביר בסיום: "סנוקר זה משחק שבו אתה חייב ראש נקי וזה לא ממש מה שקורה אצלי עכשיו. אני מתעייף מהר מאוד ומתקשה, מצד שני אני הול לפי עצות הרופאים, שאמרו לי להמשיך ולנהל את חיי כרגיל". האנטר הוסיף: "אני עומד להמשיך ולקבל טיפול כימותרפי עד אמצע פברואר ואם אני לא אצטרך טיפולים נוספים, הכל אמור להיות בסדר עד אז".

שחקן נוסף שהגיע מהמוקדמות ועלה לרבע הגמר הוא סטיוארט בינגהאם. האיש שסיפק את אחת ההפתעות של הסיבוב השני (ניצחון על סגן אלוף העולם מתיו סטיבנס) גבר הפעם על מארק דייויס, יריב נוסף שהגיע מהמוקדמות, בתוצאה 2:9.

סטיבן הנדרי, המדורג 2 בעולם, פתח רע את ההתמודדות בשמינית הגמר מול מארק וויליאמס הוולשי, שהוביל 1:2. הנדרי חזר לעצמו במשחקונים הבאים, כדי לעשות מהפך ולעלות ליתרון 2:6 לפני החלק האחרון של ההתמודדות. במשחקון האחרון שלו, השיג הסקוטי שבירה של 136 נקודות.

דינג ג'ונהווי, שיתמודד ברבע הגמר מול אלוף העולם שון מרפי או ניל רוברטסון האוסטרלי אמר בסיום: "מרפי ניצח אותי בעבר, אבל אני בטוח שהפעם יהיה לי הרבה יותר ביטחון מולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully