וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיברתי עם גיידמק, הכל בסדר"

11.12.2005 / 22:50

טון קאנן לא מבין למה שואלים אותו אם הוא עוזב: "אין סיבה שלא אסיים את העונה בבית"ר ירושלים". אלי אוחנה דווקא תוקף אותו

לפי הדברים שאמר בסוף השבוע ארקדי גיידמק, נראה היה שמקרה אלי אוחנה חוזר על עצמו ושטון קאנן, מאמנה ההולנדי של בית"ר ירושלים, יבין את הרמזים עליהם מדברים בכל מקום בארץ, ויארוז את הפקלאות.

המאמן ההולנדי נכח הערב בדרבי התל אביבי בבלומפילד ואם מישהו חשב שהוא נמצא שם כדי לבשל לעצמו ג'וב בקבוצה גדולה אחרת, הראיון שלו בסיום המשחק לתוכנית "דאבל פס" הפריך את כל השמועות.

טון קאנן: "אשתי עזבה הבוקר להולנד וזו הבעיה היחידה שיש לי. אין לי שום בעיה עם גיידמק ולא עם פרננדז. אנחנו במצב טוב מאוד ואני מרוצה מאוד מההזדמנות שגיידמק נתן לי. אני לא יודע מה כותבים בעיתונים בארץ וגם לא טורח שיתרגמו לי, אני מסתכל רק על התמונות שלי. אני עדיין בצדו של ארקדי גיידמק כי הוא הבוס. אני לא רואה סיבה למה אני לא אסיים את העונה כמאמן בית"ר. יש לנו הסכם ובנוסף התוצאות מדברות בעד עצמן. הערב דיברתי עם גיידמק שלוש פעמים".

אגב, קאנן סיפר כי היום (שני) הוא אמור להיפגש לואיס פרננדז, כדי לדון בהמשך דרכה של בית"ר. ייתכן כי השניים יגבשו דרך לעבוד ביחד, או שאולי פרננדז יחליט להיפרד ממנו.

כשנשאל על הדברים שגיידמק אמר עליו בסוף השבוע אמר קאנן: "אני לא יכול להגיב לשמועות. אני יכול להגיב רק לדברים שהוא אמר לי באופן אישי ורק לדברים אלה אני מאמין. לי הוא אמר שהכל בסדר". על התקרית ביום שישי באימון: "הדברים נפתרו בפגישה ואני לא רוצה להרחיב על זה".

מאמנה לשעבר של בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, נתן פרשנות לדבריו של קאנן ואמר: "הוא מדבר עכשיו פוליטיקלי קורקט. הוא עשה טעות כשהוא התעסק עם הבוס, לואיס פרננדז. את הדברים שהוא אמר במסיבת העיתונאים של פרננדז, כאילו הוא יחליט על הכל, הוא היה צריך להגיד בפורום יותר מצומצם. אותו דבר לגבי הדברים שהוא אמר בראיון לעיתון, כאילו הוא לא יודע כלום על פרננדז המאמן. אתה יכול להגיד שפרננדז טוב או לא טוב, אבל לא שאתה לא מכיר אותו כמאמן. זה כנראה הרגיז את פרננדז, והוא הבוס של בית"ר. עכשיו הוא נהיה יותר פוליטיקלי קורקט, כי הוא רוצה לשמור על מקום העבודה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully