וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת מפשלת, הרצליה חוגגת

12.12.2005 / 16:50

המוליכה ניצחה את מרמורק, אחי נצרת וקרית אתא סיימו ב-1:1. יעקב הלל, בבכורה שלו בבני לוד, ניצח 0:1 את הפועל ר"ג

שער בדקה ה-90 של ליאור סוויסה, העניק להפועל הרצליה ניצחון חשוב והחזיר אותה לראשות טבלת הליגה הארצית על חשבונה של אחי נצרת, שסיימה בתיקו 1:1 עם עירוני קרית אתא. שני המשחקים התקיימו ביום שני. אורן פלאש העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-19, וגל גבע השווה בדקה ה-71. בעקבות התיקו של אחי נצרת התפטר מאמן הקבוצה, הישאם זועבי, אך ההנהלה מנסה לשכנע אותו להישאר.

עוד לפני כן, בשבת, התרחשו שני אירועים מכוננים במחזור ה-13 בליגה הארצית, ושניהם הגיעו במשחק של הפועל רמת גן מול הפועל בני לוד. נתחיל בחזרה של הרמת גנים למכתש אחרי שנתיים של נדודים, ונסיים בספתח של יעקב הלל כמאמן קבוצת נעוריו הלודאית. בנוסף, מכבי צור שלום עלתה מעל לקו האדום אחרי ניצחון 1:3 מול צפרירים חולון, ולא הייתה הכרעה במשחק מרכז הטבלה בין כפר קנא לבית"ר/שמשון ת"א, שהסתיים ב-2:2.


הפועל ר"ג - הפועל בני לוד 1:0

משה בן חיים הכריע את המפגש עם השער היחיד במשחק בדקה ה-71. תומר אזולאי מר"ג הורחק בדקה ה-60. המארחים פיספסו את ההזדמנות להשיג עוד נקודה, שתעלה אותם למאזן חיובי של 2 סך הכל, לאחר שהופחתו להם 9.

מכבי צור שלום - צפרירים חולון 1:3

דווקא החולונים היו אלו שעלו ליתרון, אחרי שאריק בן אדרת הבקיע שער מהיר בדקה ה-3. הקבוצות ירדו למחצית בשוויון אחרי שאילן טל השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-42. בדקה ה-54 הייתה לטל הזדמנות להעלות את צור שלום ליתרון בפנדל נוסף, אולם הוא החטיא והשאיר את התוצאה על כנה. כל זאת נשכח 4 דקות מאוחר יותר כאשר כפיר ג'מפי הבקיע את השני של צור שלום, ונזהר משעל סגר את הסיפור בדקה ה-82.


מכבי כפר קנא - בית"ר/שמשון ת"א 2:2

אורן רותם עלה ראשון ללוח התוצאות (הוירטואלי במקרה הזה) בדקה ה-32, אבל קובי שריקי (50) ומאהר ג'ברין (76) הפכו את התוצאה. סאמר מיערי הורחק בדקה ה-82, והאורחים השכילו לנצל את יתרון השחקן שלהם עם השער עומר רפס 4 דקות לסיום, שהשווה את התוצאה.

השקמה רמת חן - עירוני טירת הכרמל 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully