וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לשיגרה

10.12.2005 / 20:00

חיפה הוכיחה שהתיקו בסכנין היה מקרי. שערים של קייסי, קולאוטי וארבייטמן הספיקו לאלופה כדי לנצח 1:3 את מכבי פ"ת במשחק פושר

אחרי התיקו בסכנין התעוררה האשליה כאילו הנה המכונה שבנה רוני לוי מתחילה לחרוק. גם העובדה שלחיפה חיכתה מכבי פ"ת הקשוחה ב'אורווה' הקשה לפיצוח, נתנה את ההרגשה שחיפה יכולה ליפול משחק שני ברציפות.

אבל לא כך קרה. למרות יכולת פושרת ולא משכנעת של האלופה, נכנעו גיא לוזון ושחקניו לשתי הגבהות בשתי דקות שהובילו לשערים של קייסי וקולאוטי בדקות ה-24 וה-26. סולי צמח הצליח לצמק בפנדל בדקה ה-28, אבל פ"ת לא הצליחה להגיע יותר קרוב מזה. ארבייטמן גמר את הסיפור בדקה ה-90.

אז השיגרה חוזרת לשלוט בליגת העל, ואיתה המרדף המתמיד אחרי האלופה. תיקו או הפסד של האדומים בדרבי של יום ראשון, יחפה עבור חיפה על אובדן הנקודה בסכנין, ויגדיל את הפער בצמרת מחדש.

מהלך המשחק

דקה 24: גול! אלון חרזי הגביה כדור לרחבה, וקייסי התגנב ונגח לפינה הקרובה של אוהד כהן, 0:1 חיפה.

דקה 26: גול! הפעם קייסי מבשל ומגביה כדור שקולאוטי נוגח פנימה, 0:2 חיפה.

דקה 28: גול! גולן נשלח לרחבה ומוכשל על ידי טל, פנדל לפ"ת. סולי צמח בועט את הכדור לפינה השמאלית של דוידוביץ', 1:2 חיפה.

דקה 89: טועמה שולח כדור רוחב, אותו אולארה מרחיק מהקו.

דקה 90: ארבייטמן חטף כדור על הקו, פרץ לרחבה והכניע את אוהד כהן ממצב קשה, 1:3 חיפה.

הרכבים:

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון, סולי צמח (אמבמבה 77), אוגנין לאקיץ', אנדרה קלדיירה (אדרי 46), סלים טועמה, עומר גולן, רוביל סרסור (דוברובין 70).

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי, מיכאל זנדברג (ארבייטמן 71), רוברטו קולואטי (סבן 90), יניב קטן (לורפיסה 89).

ארבייטמן: "עברתי תקופה קשה"

רוני לוי אמר בסיום: "לא היינו במיטבנו בפרמטרים מסויימים, סבלנו מחוסר דיוק ולא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו לצאת להתקפות מתפרצות. מצד שני ראינו השקעה של קבוצה שלמה שעמדה טוב מבחינה טקטית. אני לא זוכר את פ"ת מגיעה ליותר מדי מצבים. השער שלהם אמנם הלחיץ אותנו, אבל אני מרוצה".

שלומי ארבייטמן: "שלושה חודשים לא הבקעתי שער. עברתי תקופה קשה ואני שמח שסוף סוף עם קצת סבלנות ועזרה מרוני לוי, עבדתי ונצא לדרך חדשה. בית"ר ירושלים בתקופה טובה והולך להיות מאוד מאוד קשה. זה מרגש, יהיה הרבה קהל ואני מקווה שננצח".

גיא לוזון: "גרמנו לחיפה להיראות לא טוב. הם ניצלו דקות של חוסר ריכוז מצידנו וזה לזכותם. לא התבטלנו בפניהם ולא היינו פחות טובים אבל ספגנו שלושה שערים וזה יותר מדי. לא יצרנו מספיק מצבי הבקעה ומכבי חיפה היא קבוצה טובה מבחינה הגנתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully