וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו ליגה

10.12.2005 / 20:46

למרות שנקלעה לפיגור בדקת הפתיחה, יצאה מכבי נתניה מטדי עם 1:1 מול בית"ר, שנותן תקווה לג'וב של ראובן עטר. האלופה ברורה, אבל אפשר לפחות לצפות למתח בתחתית

בית"ר ירושלים סיימה הערב (שבת) בתיקו 1:1 מאכזב במשחקה הביתי מול מכבי נתניה. ברק יצחקי כבש כבר בדקת הפתיחה, אבל זה אולי השפיעה על הבית"רים שהרפו מהלחץ, ספגו שער שיוויון מרגלי פפי קימוטו (32), ולא היו רחוקים גם מאובדן כל 3 הנקודות, למרות שליטתה בשדה. התיקו היה הראשון של בית"ר העונה.

בית"ר ירושלים ממשיכה להתנהל בשתי דרכים מקבילות. באחת, הולכים וצצים מאבקי האגו והמתיחויות בין חברי הצוות המקצועי ההולך ומתעבה. בשני, ממשיכה בית"ר את התהליך האיטי של צרוף חברים, כשהערב הוצג הרכש הראשון על הדשא - הקשר הצרפתי ז'רום לרואה.

נתניה, שהניצחון של סכנין באשדוד הפך את הקרבה שלה לקו האדום לקריטית, שיחקה התקפי בדקות מסוימות במשחק, ואלמלא שער של עבדול ראזק שנפ]סל בטענת נבדל, אולי גם היתה יוצאת עם מלוא הנקודות.

מהלך המשחק

דקה 1: גול! חודידה קיבל כדור בצד ימין של הרחבה, ספק בעט ספק מסר, ויצחקי בעט מקרוב פנימה, 0:1 בית"ר.

דקה 13: אבי פרץ הדף בעיטה של מאור מליקסון מ-20 מטרים.

דקה 16: עבדל ראזק עבר את השוער קורנפיין וכבש, אבל הקוון פסל את השער.

דקה 32: גול! כדור חופשי של טל בנין הוסט על ידי גולן חרמון, ופפי קימוטו בעט פנימה. 1:1.

דקה 51: ג'ף טוטואנה פרץ מול השוער, שיחרר בעיטה לפני שהופל מאחור, טלקר הדף את הכדור למשקוף, והכדור של מזואה אנסומבו שבעט גם הוא, הורחק.

דקה 94: מתפרצת של נתניה מוצאת את את אלן מסודי מול קורנפיין, אבל הקונגולזי בעט לידיו של השוער.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, תומר בן-יוסף, אלירן חודידה, אלירן דנין, יואב זיו, מזואה אנסומבו, עידן מליחי (אבירם ברוכיאן, 62), מאור מליקסון, ברק יצחקי, ג'ף טוטואנה (עמית בן שושן, 62), ליאור אסולין (אופיר עזו, 80).

מכבי נתניה: אבי פרץ, עופר טלקר, גולן חרמון, דקל קינן, חמודי בריק, טל בנין, אמיר טגה, ישראל זביטי (גיא טוביאק, 73), איברהים עבדוק ראזאק (שלומי אדרי, 80), אלן מסודי, פפי קימוטו (דלה ימפולסקי, 88).

"חשוב שהאוהדים יתנו ביטחון"

מאמן נתניה, ראובן עטר: "הליגה הזו קשה, ולנו יש את התחרות שלנו להישאר בליגה. אנחנו משיגים הרבה נקודות יחסית לקבוצות התחתית במשחקי החוץ. אם הצלחנו לא להפסיד לבית"ר אז אני מרוצה, ונהיה טובים גם בהמשך".

מאמן בית"ר, טון קאנן: "במשחקים הקודמים שיחקנו עם רגש, ולא היתה סיבה לחשוב שזה לא יהיה כך גם היום. בתחילת המשחק היינו טובים, אבל ככל שהתקדם המשחק הביטחון של השחקנים ירד, והם נשארו מאחור. אסור לשכוח שזו קבוצה צעירה, ואי אפשר לנצח כל הזמן. זה הכדורגל, ולפעמים גם זה יכול לקרות. חשוב שהאוהדים יהיו חיוביים ויתנו ביטחון, כי זה מה שהשחקנים צריכים.

על האירועים מחוץ לדשא, שמתרחשים בקבוצה בימים האחרונים אמר המאמן: "לא אני צריך לשחק אלא השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully