וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני טבק מאמן מכבי ת"א

10.12.2005 / 15:20

אחרי כל השמות שנזרקו לאוויר, מי שיחליף את קלינגר יהיה דווקא שחקן העבר והמנהל המקצועי של קבוצת הנוער. יתחיל אחרי הדרבי

הפתעה במכבי ת"א. לאחר שנראה היה לאורך השבוע האחרון שמוטי איוניר נוטש את נצרת עילית והופך לבוס בקרית שלום, החליטו לוני הרציקוביץ' ואלי דריקס בפגישה שנערכה בבוקר למנות דווקא את בני טבק, שחקן עבר במועדון בין השנים 1978 ל-1989 וכיום מנהל מחלקת הנוער. ההישג העיקרי של טבק כמאמן הוא מקום שלישי עם נבחרת הנערים באליפות אירופה ב-1996. הכוכב אז היה אחד יוסי בניון. מעבר לכך, קריירת האימון שלו נטולת הישגים, וכוללת קדנציה אומללה בהפועל ב"ש בעונת 1997/8, לרבות תבוסה 0:10 ברודה ועזיבה באמצע העונה. באר שבע ירדה ליגה בסיום העונה. בהמשך הוביל טבק את קריית שמונה לליגה הלאומית.

טבק, 49, יחל את עבודתו ביום שני ויהיה המאמן עד תום העונה. גדי ברומר, שהיה עוזרו של קלינגר, ישמש גם כעוזרו של טבק. בדרבי התל אביבי הגדול, שיתקיים ביום ראשון, דריקס יהיה זה שיעמוד מאחורי הקווים. אחת הסיבות למינויו של טבק היא ככל הנראה הדרישה של שאר המועמדים לחוזה לשנה וחצי לפחות, בעוד במועדון רצו להבטיח רק חוזה לשארית העונה הנוכחית.

כזכור, ניר קלינגר עזב את המועדון לאחר ההפסד הביתי 3:2 לבית"ר ירושלים בשבוע שעבר, ודריקס תפס את מקומו.

מגיעים בסגל מלא

מכבי ת"א ערכה את האימון המסכם שלה לקראת הדרבי הקרוב בבלומפילד. לרשותו של אלי דריקס, שידריך את הקבוצה, צפוי לעמוד סגל מלא. את האימון ליוו כ-200 אוהדים מצוידים באביזרי עידוד, שנתנו לקבוצה גב ותמיכה. במהלך האימון פרצו האוהדים למגרש עם שלטי "בראשון רק ניצחון", וגרמו להפסקתו. לאחר ירידת האוהדים חודש האימון. מחר (ראשון) בצהריים תצא הקבוצה לבית מלון בתל אביב שם תתכונן למשחק בצורה שקטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully