וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ממשיכה בשלה

10.12.2005 / 21:12

ניצחה בפעם הרביעית ברציפות, 0:1 את וויגאן. בניון ו-ווסטהאם הפסידו 3:2 בבלקבורן. 0:2 לליברפול, ארסנל שוב הפסידה, בניוקאסל

המחזור ה-16 בפרמיירליג נפתח בעוד ניצחון של ליברפול, השביעי ברציפות שלה. ולא רק זה, כל שבעת הניצחונות הללו היו על האפס, הרבה בזכות השוער המצוין חוזה מנואל ריינה, ששבר את שיאו של גרובלאר משנות ה-80. האדומים קפצו כעת למקום השני, לפני מנצ'סטר יונייטד, לפחות עד המשחק של האחרונה מחר של מול אברטון.


ליברפול - מידלסבורו 0:2

כשיש שלוש נקודות בקופה, אף אחד לא זוכר את היכולת האנמית וחוסר המחץ של האדומים. בדקה ה-72 סטיבן ג'רארד מצא באגף את לואיס גרסיה, שנכנס כמה דקות מוקדם יותר כמחליף במקומו של קראוץ' הכושל, והספרדי הגביה לרחבה בנגיעה אחת, שם חיכה לו ספרדי אחר, פרננדו מוריינטס. מורו עצר את הכדור, ובעט לפינה באחד המהלכים הטובים הבודדים שלו לאורך 90 הדקות, 0:1 ליברפול. שש דקות מאוחר יותר טעות בהגנה השאיר את מוריינטס חופשי ומאושר מול השוער, וזה הקפיץ את הכדור באלגנטיות פנימה ל-0:2. כריס ריגוט הורחק בדקה ה-84 לאחר כניסה מאחור בג'רארד.

צ'לסי - וויגאן 0:1

ניצחון רביעי ברציפות לחבורה הנוצצת של ז'וזה מוריניו. שער של הקפטן ג'ון טרי בדקה ה-66 עשה את העבודה בסטמפורד ברידג'. וויגאן אתלטיק, שהיתה צמודה למארחת מחזורים רבים בפתיחת העונה, ממשיכה לשקוע.

ניוקאסל - ארסנל 0:1

הפסד שני ברציפות ושישי העונה לארסנל, שבקצב הזה עוד תתרחק מהמקום בליגת האלופות, הלחם והחמאה של המועדון העשיר מלונדון. נולברטו סולאנו כבש 7 דקות לסיום את שער הניצחון, שקירב את גרהאם סונס מרחק נקודה בודדת מארסן ונגר. ז'ילברטו סילבה, הברזילאי של התותחנים, הורחק בדקה ה-57.

בלקבורן - ווסטהאם 2:3

הפטישים יצאו לאיווד פארק, כבשו פעמיים, אבל חזרו מאוכזבים ללא הנקודות. בובי זמורה העלה את החבורה של אלן פארדיו ליתרון לפני ההפסקה, אבל אלו של מארק יוז עלו אחרת לגמרי לחצי השני, והשלמי מוהפך תוך שתי דקות מצמד של פול דיקוב הסקוטי (55, 57). מרלון הרווד המשיך את העונה הנפלאה שלו עם שער שיוויון (63). שפקי קוקי (76) כבש את השער הניצחון. בניון שיחק 90 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שאר התוצאות

בולטון - אסטון וילה 1:1
שער של אל חאג'י דיוף הסנגלי בדקה ה-82 נתן תקווה לקבוצתו של טל בן חיים, אבל אסטון וילה השוותה משער של חואן פבלו אנחל שתי דקות לשריקה. בן חיים שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב.

צ'רלטון - סנדרלנד 0:2
זוכרים את התקופה שצ'רלטון הסתכלה על כל הליגה מלמעלה? אז הפעם הם סוף סוף ניצחו, משערים של דארן בנט (42) ודארן אמברוז (49), שמרחקים אותם קצת בחזרה למרכז הטבלה.

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר סיטי 0:2
ווסט ברום ברחה מהקו האדום אחרי ניצחון חשוב על הקבוצה הלא יציבה של סטיוראט פירס.דיומנסי קמארה כבש 5 דקות מהפתיחה, קווין קמפבל הותיק הוסיף אחד (61).

בירמינגהאם - פולהאם 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully