וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו אמרה שלום לסקוטי פיפן

10.12.2005 / 13:10

הבולס תלו את הגופיה מספר 33 על גג האולם בטקס מרגש. ארטסט בחוץ לשבועיים, ועשוי לעבור לסקרמנטו, ושאקיל סוף סוף שוטר

באחת הפעמים היחידות בחיים שלו, סקוטי פיפן הצליח הלילה למקד את אור הזרקורים ולהשאיר את מייקל ג'ורדן בצל. זה קרה בטקס שבו שיקגו תלתה את הגופיה מספר 33 של פיפן בגג האולם, והוציאה את המספר לגמלאות. ליד הגופיה של פיפן שוכנת גם מספר 23, מספר 4 של ג'רי סלואן, מספר 10 של בוב לאב, ודגלים מיוחדים של פיל ג'קסון וג'רי קראוס (הג'נרל מנג'ר שבנה את שושלת האליפות של הבולס).

הטקס התקיים במחצית המשחק בין הבולס ללייקרס (ראו קישור), והפורוורד נראה נרגש ביותר בזמן שהודה לקהל או הקשיב לנאומים של חבריו. "אתם מזכירים לי כמה שאני אוהב את שיקגו", אמר מי שזכה בשש אליפויות, נבחר 7 פעמים לאולסטאר ולחמישיית ההגנה הראשונה כמו גם לאחד מ-50 השחקנים הגדולים ביותר בהיסטוריה של הכדורסל.

במרכז המגרש ישבו גם חברים לשעבר לקבוצה כמו הוראס גרנט, דניס רודמן, טוני קוקוץ', ועוד וגם מאמניו במכללה ומבתיכון. אולי ג'ורדן היה הכוכב הגדול של שש האליפויות שבהן זכו פיפן והבולס, אבל אין בכלל ספק שסקוטי היה עמוד השדרה של אותן קבוצות וחבר הקבוצה האהוב ביותר בשנים הללו. "מייקל עשה להם את המוות, וסקוטי נתן טפיחה על הגב. זה היה שילוב מנצח", אמר פיל.

הערב נפתח בסרטון שכלל כמה מהרגעים הגדולים ביותר של השחקן, נמשך בנאום מוסרט של הקומישינר דיוויד שטרן, בו הודה לו ואמר כי הוא מחכה לו בהיכל התהילה, ובהמשך דיברו גם ג'ון פקסון, דאג קולינס (מאמנו לשעבר), ג'ורדן, ג'קסון ועוד. כולם סיפרו על כוכב חסר אנוכיות, והגדיל לעשות צ'ארלס בארקלי שקבע שלדעתי ג'ורדן צריך לנשק את הקרקע שעליה דורך פיפן, כי בלעדיו שום דבר לא היה קורה כפי שקרה. מייקל עצמו קרא לו "אח".

פיפן הגיע לבולס מסנטרל ארקנסו מליגת ה-NAIA ב-1987, ונשאר במועדון עד 1998. הוא בילה שנה אחת ביוסטון וארבע בפורטלנד וחזר לעונת פרישה רוויית פציעות ב-2004/5. מועדון השיקגו בולס העניק לו קולאז' של רגעיו היפים ביותר, העתקים מכסף של שלושת האליפויות האחרונות שלו (יש לו כבר של שלושת הראשונות), כמו גם העתק של הדגל שנתלה בגג היונייטד סנטר.

רון ארטסט פצוע. יחפש בית חדש?

- רון ארטטס נפצע בפרק ידו וייעדר לשבועיים פחות או יותר. אבל החדשות המעניינות הן הידיעה שפירסם פרשן TNT צ'ארלס בארקלי שהקינגס והפייסרס חידשו את השיחות על טרייד שישלח את ארטסט לסקרמנטו ואת פז'ה בכיוון ההפוך. עד כה באינדי דחו את הניסיונות של המלכים לבצע עסקה שכזו, אבל הדשדוש של הקבוצה עשוי לשנות את דעתם. כזכור, פז'ה הודיע לא מכבר שאינו מרוצה במועדון וכי ישמח להתחיל פרק חדש בקריירה שלו במקום אחר. בקיץ הקרוב הוא יוכל לצאת מחוזהו, ומתכנן לעבור לשיקגו.

- שאקיל אוניל אמור לחזור לחמישייה של מיאמי ביום ראשון למפגש מול וושינגטון. הדיזל נעדר מהמגרשים כבר שבעה שבועות בגלל נקע בקרסול. בלי כל קשר, אוניל הושבע למשטרת מיאמי ויוסיף למשכורת העתק שלו של 100 מיליון דולר לחמש שנים גם את הדולר לשנה שעליו סיכם עם המשטרה. מעניין אם זה יקפיץ אותו מדרגת מס.

- שון ליווינגסטון, הרכז המוכשר של הקליפרס, עשוי לפתוח את העונה בשבוע הבא, אחרי שנפצע במחנה האימונים בגבו ועדיין לא התאושש.

- דני פורטסון ממשיך להתחרפן. הפורוורד-סנטר של סיאטל שלח מרפק לשחקן יוטה, וכשנשרקה לחובתו עבירה טכנית איבד את השפיות והחל להשתולל ולקלל. כמובן שהוא הורחק, אבל ריי אלן והמאמנים נאלצו לרסן אותו כדי שלא יפגע בשופט. גם בירידה לחדר ההלבשה הוא לא נרגש והעיף ובעט בכל דבר שנקרה בדרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully