וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר הוריד את מכבי ת"א למקום השישי

9.12.2005 / 17:21

אולי בקרוב המשימה שלו תהיה לעבור בטבלה את קבוצתו הנוכחית. בינתיים, איוניר מעודד מהניצחון 1:2 של נצרת עילית על הפועל פ"ת

עדיין לא ברור את מי מוטי איוניר יאמן בשבוע הבא, מה שבטוח זה שנכון לסוף השבוע הנוכחי הוא יוכל ליהנות מכל העולמות. מצד אחד, הוא רשם ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים עם הפועל נצרת עילית, שהעלה אותה זמנית למקום החמישי על חשבונה של מכבי ת"א. מצד שני, אולי בעוד כמה ימים הוא יזכה לג'וב שעליו חלם כל כך הרבה כשיעמוד על הקווים במכבי ת"א.

הפועל נצרת עילית סיפקה בגדול את הסחורה במשחק שפתח את המחזור ה-13 בליגת העל עם הניצחון הביתי 1:2 על הפועל פ"ת. שחקניו של מוטי איוניר נעו מצויין על המגרש, במיוחד במחצית הראשונה, כשהבולט מכולם היה חלוץ נבחרת הנוער איתי שכטר. שער ראשון של סקורר אמיתי בדקה ה-43 ומהלך שהביא לפנדל בדרך לשער השני (שחר סימנטוב, 69) ניצחו את המשחק לנצרת עילית. מהצד השני, קבוצתו של ניר לוין עדיין נראית אפורה וחוץ מכמה דקות של כדורגל טוב בתחילת המחצית השניה, שהביאו לשער השוויון של יוסי שבחון (53), לא ראינו ממנה יותר מדי.

תיאור המשחק

דקה 1 - כדור חופשי לנצרת עילית מימין מגיע לאיתי שכטר, שנמא חופשי מטרים ספורים מהשער ובועט מעל למשקוף.

דקה 5 - הזדמנות להפועל פ"ת. ארז אליאב פורץ מימין ומוסר רוחב ליוסי שבחון, שבועט לשער. אושרי לוי הודף לקרן.

דקה 18 - ארז אליאב פורץ שוב, מעביר שני שחקנים בדרך לשער, אבל בועט החוצה.

דקה 20 - מיסלב קרוגלאן משתחרר על סף הרחבה, בועט ברגל שמאל לשער ומפספס את החיבורים בסנטימטרים.

דקה 43 - גול! כדור עומק ממרכז המגרש מגיע לאיתי שכטר, שמוצא את עצמו מול רפי כהן ולא טועה הפעם. 0:1 לנצרת עילית.

דקה 45 - נצרת עילית כמעט כובשת את השני, כשישראלביץ' מוסר רוחב משמאל לסימן טוב, שבועט מעל לשער.

דקה 53 - גול! מנור חסן מרים כדור קרן משמאל, יוסי שבחון נוגח ממרכז הרחבה פנימה. הפועל פ"ת משווה ל-1:1.

דקה 58 - בעיטה חופשית לפ"ת מ-30 מטר. מנור חסן מסובב יפה, הכדור עובר ליד הקורה.

דקה 69 - גול! איתי שכטר מוכשל ברחבה והשופט שורק לכדור עונשין מ-11 מטר לזכות נצרת עילית. שחר סימן טוב בועט ימינה, רפי כהן נוגע בכדור, אבל זה לא מונע ממנו להיכנס פנימה. 1:2 לנצרת עילית.


הפועל נצרת עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, עמי אזולאי, אלירן אלקיים, דודי פדלון, אורן זיתוני, ולדימיר קוקול (דה אוליביירה, 63), שחר סימן טוב, גיז'רמו ישראלביץ', מיסלאב קרוגלאן (עוז ברדוויין, 70), איתי שכטר (קובי נכטיילר, 82).

הפועל פ"ת: רפי כהן, אביתר אילוז, מאיר בונפיטו, זאב חיימוביץ', אנג'לו אליסטר, עומר בוקסנבוים (טוטו תמוז, 70), רביד גזל, ארז אליאב, יוסי שבחון, מנור חסן (מוטי קקון, 82), אלנתן סלמי (אבו חצירא, 77).

"היה מסר ממכבי ת"א, אבל זה לא אומר כלום"

מאמן הפועל פ"ת ניר לוין אמר בסיום המשחק לספורט 5: "היינו במומנטום מצויין. פתחנו את המחצית השניה נהדר והשווינו ודווקא בדקות הטובות הגיע הפנדל. זה כואב, אבל זה מה שיפה בכדורגל. עם כל החילופים ההתקפיים, לא הצלחנו במבחן התוצאה וחבל. אנחנו כל הזמן חושבים איך להתחזק בשחקנים ובאופן כללי. אני מקווה שיהיה יותר טוב".

מוטי איוניר: "אמרתי לשחקנים במחצית לא לחזור אחורנית. אחרי שער השוויון חזרנו לשחק יותר התקפי ובסופו של דבר ניצחנו, לא בכדורגל גדול, אבל עם הרבה מוטיבציה. צריך לקחת בחשבון שעברנו גם אירועים לא קלים עם כל מה שקרה השבוע מסביב".

איוניר התראיין בהמשך לאולפן "שישי חי ובועט" ונשאל על מעברו הצפוי למכבי ת"א: "אני עוד לא עובר למכבי. לא היה שום דיבור ישיר. אני מבין את הרעש בתקשורת. היה מסר שבא מתוך המועדון, אבל זה לא אומר כלום. לוני הרציקוביץ' היה בכלל בחו"ל. באופן טבעי, השם הכי מעניין היה דווקא שלי ובגלל זה כל ההמולה. עד כמה שאני יודע, עד אחרי הדרבי, לא יהיו שינויים במכבי. אם לא הייתי היום פעיל, הייתי יכול להגיד במה אני יכול לעזור למכבי ת"א. בינתיים אני צריך להתרכז בקבוצה שלי. יש לקבוצה שלי בעלים וכל רצון להעביר אותי צריך לעבור דרכו. אני אוהב להתראיין, אבל במקרה הזה זה לא נכון להתראיין".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully