וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלף לילה ושאראס

9.12.2005 / 7:53

בכל פעם שמכבי מפסידה, נזכרים בליטאי שקלע 12, קטף 8 וחילק 7 ב-87:111 של אינדיאנה על וושינגטון. יוסטון ניצחה בסקרמנטו

אינדיאנה - וושינגטון 87:111

שרונאס יאסיקביצ'יוס לא היה כוכב הניצחון. סטיבן ג'קסון קלע 30 נקודות, ג'רמיין או'ניל עם 25 ועשרה כדורים חוזרים, אבל שאראס לא טמן ידו בצלחת. מהחמישייה עלה הליטאי, קלע 12 נקודות ב-4 מ-9 מהשדה ב-31 דקות, קטף שמונה כדורים חוזרים וחילק שבעה אסיסטים כדי להיות שותף בכיר בתבוסה שהנחילו הפייסרס לוויזארדס. "זה היה משחק משובח שלנו", אמר הליטאי בסיום, "שיחקנו הכי טוב שיכולנו. הדברים לא עבדו חלק בהתחלה, אבל אחר כך הכל הסתדר. בכל ערב אנחנו צריכים לתת הצגה כזו".

הרבה תסכול היה בתקופה האחרונה באינדיאנה מהשבריריות המנטלית של הקבוצה, אולם הלילה היא הוכיחה שהיא יודעת לעשות דברים קצת אחרת. הוויזארדס פתחו חזק את הרבע הראשון וסיימו אותו ביתרון 18:30, אבל נכנסו הפייסרס לפעולה, יסי-קיי החל למצוא את החברים, ג'קסון החל לצלוף מכל מקום (13 מ-18), ועד המחצית הפער צומק לנקודה בלבד. הרבע השלישי כבר היה חגיגה גדולה כשבצד של אינדי הכל הולך ובצד של וושינגטון המשחק נראה כמו שכונה גרועה במיוחד. גילברט ארינס החליט שהחברים שלו לא ראויים לקבל כדורים, והחל ליידה זריקות ל-2 ול-3 מכל עבר וללא כל חשבון. הרבע נגמר ב-20:37 מדהים לפייסרס, וארינס רשם במשחק כולו 17 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל קלע רק ב-5 מ-18 מהשדה. אנטואן ג'יימיסון הוסיף 16 ו-12.

שארונס גם הראה במשחק הזה פן חדש שלו שלא מכירים בהיכל נוקיה, מלבד שתי החטיפות שלו, היו לו גם שתי גגות, כולל אחד רצחני מתחת לסלים.


סקרמנטו - יוסטון 106:95

מפגש בין שתים מהקבוצות המאכזבות בליגה הראה בדיוק את הכיוונים שאליהן הן הולכות. יוסטון עם טרייסי מקגריידי מראה סימני התאוששות, בעוד סקרמנטו עם הנאחס הכי גדול בתולדות הליגה, שאריף עבדור ראחים, ממשיכה לשקוע. שאריף הגיע לליגה בעונת 1996/7, וזו לו העונה העשירית ב-NBA. הוא בילה בגריזליס, הוקס, בלייזרס ועכשיו בקינגס, ולא הצליח להעפיל לפלייאוף אפילו פעם אחת.

טרייסי מקגריידי הביא עימו 28 נקודות, יאו מינג הוסיף 21 וקטף עשרה כדורים חוזרים, דרק אנדרסון תרם 17 מהספסל וסטרומייך סוויפט הוסיף 3 חטיפות ו-3 גגות, והרוקטס המתיקו מעט פתיחת עונה מזעזעת. שלושה שחקנים של הקינגס קלעו מעל ל-20 נקודות - מייק ביבי עם 24, בונזי וולס ובראד מילר (21 כל אחד), אבל הספסל של סאק-טו תרם רק 6 נקודות, והקבוצה ממשיכה לדשדש קשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully