וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לאנדה רמת השרון בהונגריה

8.12.2005 / 20:03

מחזיקת הגביע שמרה על מאזן מושלם ביורוקאפ אחרי 65:90 בהונגריה על BSE בודפשט. שריל פורד הצטיינה עם 26 נקודות ו-14 ריבאונדים

הישג מרשים לקבוצת הנשים בכדורסל של אנדה רמת השרון ששמרה הערב על מאזן נצחונות מושלם במשחקי היורוקאפ, לאחר ניצחון 65:90 בהונגריה על BSE בודאפשט. הגומלין בשלב ה-1/16 של המשחקים יתקיים ביום ד' (14.12) ברמת השרון.

ברבע הראשון הוליכה אנדה רמת השרון 16:25, אולם ברבע השני חלה האטה בקצב המשחק שלה ובמחצית היה יתרונה של אנדה מינימלי 39:40 . רמת השרון פתחה את את הרבע השלישי בקצב מהיר מאד תודות למשחק הגנה קבוצתי מצויין ומשחק התקפה יעיל. שריל פורד שלטה מתחת לסלים, דיאנה נולאן הרשימה בסלים מדהימים ופטרה אוייהיי ששיחקה בצעירותה במדי היריבה ההונגרית, גילתה יכולת מצויינת לעיני הוריה שבאו לראות את המשחק.

מאמנת אנדה רמת השרון, אורנה אוסטפלד, אמרה בסיום: "במחצית הראשונה היינו די מאופקות, אבל המחצית השניה היתה הטובה ביותר שלנו עד כה העונה, בעיקר במשחק ההגנה והיכולת להוציא אל הפועל את הפוטנציאל שלנו בהתקפה. המגמה שלנו היא להמשיך ולהוביל את המפעל האירופי במקום הראשון, ואני שמחה שניצחנו בהפרש גבוה".

קלעו לאנדה רמת השרון: פורד 26 עם 14 ריבאונדים, נולאן 23, אוייהיי 16 עם 6 ריבאונדים, ברצקובה 8, מעוז 6, כהן 5, שוורץ ופדולובה 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully