וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרואה חתם בבית"ר ירושלים

משה גוזגל, ספורט 5 בשיתוף

9.12.2005 / 16:16

אחרי האיומים של פרננדז ישחק הקשר הצרפתי בכל זאת בטדי בשנתיים וחצי הקרובות, למרות דרישותיו המוקדמות והמוגזמות

סוף טוב הכל טוב, לפחות כרגע. ז'רום לרואה, קשרה של לאנס, חתם היום (שישי) בבית"ר ירושלים לשנתיים וחצי. הבעלים, ארקדי גיידמק, נאלץ להתערב אישית בהחתמתו של השחקן אחרי מחלוקת חריפה בנושא בין המנג'ר לואיס פרננדז ליו"ר החדש, ולדימיר שקלאר, שבעקבותיה איים הצרפתי לעזוב את המועדון. פרטי החוזה המדויקים עדיין לא ידועים, אבל נראה שהקשר הצרפתי ירד מהדרישה המוקדמת, שעמדה על כ-3 מיליון דולר.

ובינתיים הגיע עימות חריף בין מאמן הכושר טיביריוס דראו למאמן הקבוצה, טון קאנן, שהסתיים בקללות ששיגר הצרפתי לעבר ההולנדי לעיני השחקנים. בשעה זו מחכה כל הפמליה הצרפתית, כולל לרואה, לפגישה מכריעה עם הבעלים.

העימות בין דראו לקאנן החל כאשר מאמן הכושר הגיע לאימון הקבוצה כהרגלו כדי להעביר לשחקנים את חלקו הראשון של האימון, וקאנן הודיע לו כי הוא הקבוצה תערוך אימון מקצועי בלבד. הצרפתי השתולל וקאנן זכה לברכה הבאה: "אתה חרא, אתה אפס, מי אתה בכלל, אני לא מוכן לעבוד עם אנשים כמוך", לעיני השחקנים כמובן.

"אני מנהל את העניינים"

כפי שנחשף אתמול ב"חדשות הספורט" לואיס פרננדז הג'נרל מנג'ר של בית"ר הציב אולטימטום לעזוב ביום ראשון בחזרה לצרפת, וסירב להיפגש עם הבעלים ארקדי גיידמק.

"אני לא נשאר כאן יותר. הזמנתי מקום על הטיסה הבאה לפאריז. תודה על הכל", כך לואיס פרננדז בשיחה עם ארקדי גיידמק, אתמול בבוקר רגע לפני בואו של ג'רום לרואה לארץ.

הרקע לשיחה היא עימות חזיתי וקשה עם ולדימיר שקלאר, היושב ראש החדש של בית"ר. שקלאר, שמונה רק לפני מספר ימים, החליט להראות מי הבוס, הטיל ווטו על בואו של לרואה וניסה להתערב בהחלטות המקצועיות של פרננדז ועוזריו.

היו"ר הטרי ניסה לבטל את הנחיתה הצפויה של הקשר הצרפתי ובמקביל את מסיבת העיתונאים של המנג'ר. פרננדז שמע והתפוצץ. באימון הבוקר, השלושה נראו מתווכחים ארוכות.

"אני מנהל את העניינים המקצועיים בבית"ר באופן בלעדי. אף אחד לא יקבע לי מה לעשות. אני מביא את לרואה וזהו. אחרת אני הולך הביתה", אמר פרננדז לבעלים. גיידמק נזעק לעזרה, ביקש מפרננדז להמתין ובמקביל להזמין כרטיס טיסה לקשר שנחת בארץ אחר הצהריים.

הבעלים הגיע לאימון הבוקר וכינס את כולם לשיחה דחופה. "אתה צריך להבין את המקום שלך. אתה אחראי על העניינים המנהלתיים ולא יותר. כל השאר שייך לפרננדז", כך הבהיר גיידמק לשאקלר שניראה נבוך מאוד.

נתן חבני, עובד לשעבר בעירייה, מונה על ידי שקלאר לסמנכ"ל פרוייקטים בבית"ר. חבני הסביר ל"חדשות הספורט" מה יעשה בטדי: "אני אחראי על כל עניין התשתיות בבית"ר ירושלים, על התפעול ועל ניסיון הייעול של המערכת. אברהם לוי (מנהל הקבוצה) יעבוד בכפוף אלי".

אתמול בלילה היתה פגישת עבודה בין טון קאנן, גיא עזורי וגיידמק בה ביקש הצוות המקצועי הבהרות. גיידמק הודיע שפרננדז מארגן את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully