וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA תשנה את מדיניות הסמים

8.12.2005 / 11:01

רג'י אוונס איחר לעלות למחצית השנייה, והשחקנים לא ייבחנו עוד בהפסקת משחקים. הלייקרס לוטשים עיניים על כריס בוש

רג'י אוונס, הפורוורד של סיאטל, ידע שהוא צריך לעבור בדיקת סמים לפני המשחק מול הניו יורק ניקס (104:101). לפי הסכמי העבודה החדשים שנחתמו הקיץ בליגה, שחקנים יעברו בהתראה קצרה עד ארבע בדיקות סמים בשנה לפני שריקת הפתיחה של משחקים.

אלא שאוונס שכח, והברנש רוקן את שלפוחיתו עוד בטרם הגיע ל"קי ארינה" בלילה שבין שלישי לרביעי. טוב, אם ככה אפשר לעשות את הבדיקה בהפסקת המשחק. רק שעם הבדיקה צריך להציג ניירת ולמלא מסמכים, מה שלקח לאוונס 20 דקות. בשל כך הוא החמיץ את שתי הדקות הראשונות של המחצית השנייה והוחלף על ידי סטרומייל סוויפט.

השחקנים של סיאטל לא הבינו מה קורה. "חיפשנו את רג'י ולא ידענו איפה הוא נמצא", אמר ריי אלן, והוסיף: "טוב, לא בגלל זה הפסדנו את המשחק. זה לא הוציא אותי מהריכוז".

הליגה לא הודתה בטעות, אבל טים פרנק, סגן נשיא החטיבה המקצועית של ה-NBA, אמר: "הבדיקות הללו סודיות ואין זה יאות שהשחקן נחשף בשל כך. מעתה לא נבצע בדיקות במהלך המשחק, רק לפניו או אחריו".

"כל אחד היה רוצה שחקן כזה"

פיל ג'קסון אמר לאחר משחקה הניצחון של הלוס אנג'לס בטורונטו (91:102) כי "כריס בוש הוא שחקן שהייתי רוצה בקבוצה". בנוסף אמר ג'קסון, כי קבוצתו תיפטר מנטל חוזים של מספר שחקנים, מה שיאפשר לה להחתים שחקנים חדשים.

עקב כך, עלתה הספקולציה שג'קסון לא דיבר באוויר. "יש שחקנים שירכזו את מרב תשומת הלב בחודשים הקרובים", אמר, "ואין ספק שהוא יעמוד גבוה ברשימה".

אלווין וויליאמס, הפוינט גארד של טורונטו, עבר ניתוח בברכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully