וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסוף?

7.12.2005 / 23:00

בנפיקה הפכה פיגור מול מנצ'סטר לניצחון 1:2, והורידה את המסך על עידן בכדורגל האירופי. ויאריאל עלתה עם 0:1 על ליל

מנצ'סטר יונייטד הגיעה לאצטדיון האור בליסבון בידיעה שהיא חייבת לנצח. החל מהדקה ה-67, בה ויאריאל עלתה ליתרון בספרד על ליל, היא התבשרה שגם תיקו יספיק, אך מנצ'סטר של העונה הנוכחית לא מספיק חזקה, רוצה ומאיימת בשביל לעשות זאת. למען ההגינות ייאמר, שאם חניכיו של פרגוסון היו עולים על חשבונה של בנפיקה, היינו עדים לחוסר צדק הסטורי.

אז מנצ'סטר עפה בצורה משפילה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים הראשון כשהיא מסיימת אחרונה בבית 4, ותחפש את עצמה באנגליה. יתכן שגם המנג'ר אלכס פרגוסון, יאלץ לחפש לעצמו כיוון חדש בחיים אחרי 20 שנה במועדון. העיתונים באנגליה פירסמו כבר הבוקר (רביעי), שהגלייזירים הצהירו שבמקרה של הפסד, הם כבר יחפשו למנג'ר הסקוטי מחליף עוד בעונה הנוכחית. אל בנפיקה של קומאן מצטרפת ויאריאל.

אודינזה האיטלקית הפסידה 2:0 לברצלונה ואיפשרה לורדר ברמן שהביסה את פנאתינייקוס 1:5, לעלות שלב. יובה סיימה ראשונה בבית 1 עם ניצחון על ראפיד וינה.

בית 1 - יובה עושה את הפינאלה

ברוז' - באיירן 1:1

כדור עונשין של דייסלר מצא את פיזארו ברחבה, והחלוץ עם גבו לשער בעט בסיבוב לרשת. ברוז' מצאה את השוויון בדקה ה-39 בבעיטה מדהימה של חאבייר פורטיו הספרדי. בשניות האחרונות של המשחק פסל השופט שער של חוסה פאולו גררו, בטענה שהמשחק נגמר. באיירן זעמה, אבל גם אם השער היה מאושר עדיין היה חסר לה שער כדי לסיים ראשונה.

ראפיד - יובנטוס 3:1

יובה ידעה שניצחון רב שערים יקנה לה את המקום הראשון. היא חיכתה עד הדקה ה-35 אז מצא דל פיירו את הרשת בבעיטה חופשית יפה. בדקה ה-42 איבהימוביץ' עשה את השני במהלך אישי מבריק, והנסיך השלים צמד דקה למחצית. קינקל צימק בדקה ה-52 אחרי כדור קרן. יובה מסיימת ראשונה בבית 1.

בית 2 - על האפס

ארסנל - אייאקס 0:0

ארסנל הגיעה להייבורי למשחק מול אייאקס, שכבר הבטיחה את המקום השני, במטרה אחת - לעשות הסטוריה ולסיים את שלב הבתים עם 100 אחוזי הצלחה. זה לא הלך לה, למרות שנזקף לזכותה פנדל בדקה ה-45, אותו החמיץ תיירי הנרי. ארסנל יכולה לצאת מעודדת מהעובדה שאף אחת מהזוכות במפעל לא סיימה שלב ראשון במאזן מושלם.

ספרטה פראג - תון 0:0

תון וספרטה שיחקו בפראג בעימות ראש בראש על הכרטיס לגביע אופ"א. לשווייצרים הספיק תיקו בשביל לעלות לגביע אופ"א.

בית 3 - אודינזה נרדמה, ברמן התעוררה

אודינזה - ברצלונה 2:0

האיטלקים אירחו את ברצלונה שהגיעה בהרכב מאוד חסר והיתה רחוקה 6 דקות מהעפלה הסטורית לשמינית הגמר. שער של אזקוורו בדקה ה-84 ועוד אחד של אינייסטה בדקה ה-89 שלח את אודינזה הביתה.

ורדר ברמן - פנאתינייקוס 1:5

ברמן היתה צריכה ניצחון והפסד איטלקי לעלות, והיא עשתה את זה בגדול. יוהן מיקו הצרפתי העלה את ברמן ליתרון כבר אחרי דקה בבעיטת עונשין מ-11 מטר. הצרפתי סימן את עצמו כאיש הבולט במשחק כשבישל פעמיים בדקות ה-27 וה-30 לנסלון ולדז. מיקו הבריק בפעם השלישית, כשהפעם בישל למירוסלב קלוסה. היוונים שנראו מפורקים הצליחו להחזיר שער אחד בדקה ה-54 מרגלי מוריס. פרינגס הפך את החגיגה למושלמת בדקה ה-90, ברמן ממשיכה הלאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית 4 - מכסחי השדים

בנפיקה - מנצ'סטר יונייטד 1:2

מנצ'סטר, באופן סימבולי, חזרה לליסבון לראשונה מאז 1966, אז כבש ג'ורג' בסט המנוח צמד המשחק רבע הגמר מול בנפיקה של איוזביו. ניצחון על בנפיקה היה מבטיח למנצ'סטר יונייטד העפלה לשמינית הגמר, אבל בנפיקה שהיתה חייבת ניצחון קברה את היונייטד במקום האחרון. "הכל ייקבע במשחק הזה", הכריז החלוץ רוד ואן ניסטלרוי. "אנחנו חייבים לתת הופעה, ויש בנו את הביטחון לעשות את זה. אל תדאגו, אנחנו נגיע לשמינית הגמר", אמר ואן ניסטלרוי ביהירות עליה שילם ביוקר.

פול סקולס העלה את מנצ'סטר ליתרון אחרי 6 דקות. גארי נוויל מסר כדור רוחב מצוין מצד ימין, סקולס פגש לא טוב את הכדור, אך הוא בכל זאת נכנס פנימה. היתרון של מנצ'סטר החזיק 9 דקות. בדקה ה-15 נלסון התנהל באגף השמאלי והגביה כדור חד. ג'ובאני זינק קדימה ונגח מצוין לרשת, 1:1. בנפיקה התחילה להרגיש יותר נוח ומצאה את הרשת שוב בדקה ה-34. בטו הגיע לכדור שנהדף מסילבסטרה ובעט שטוח מ-20 מטרים כדור שפגע במגן והטעה את ואן דר סאר. לרונאלדו היתה הזדמנות להשוות בדקה ה-57 אבל הוא בעט החוצה ממצב נוח.

ויאריאל - ליל 0:1

ויאריאל יכלה להסתפק גם בתיקו, אבל לקחה את כל הקופה ועלתה מהמקום הראשון. המשחק היה חלש ומשעמם עד הדקה ה-67. הקטור פונט מצא בכדור מצוין בתוך הרחבה את גואירה שהקפיץ את האוהדים במדריגאל, והעלה את ויאריאל לשמינית הגמר. ליל ממשיכה לאופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully