וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'פרסון: "אנחנו חבורה של נקניקים"

7.12.2005 / 17:27

הפורוורד של הנטס מסרב להירגע מההפסד "הבלתי נסלח" לטורונטו. שאקיל אוניל עדיין לא חוזר, וקירילנקו מבואס מהתפקיד שלו בג'אז

כולם יודעים שהניו ג'רזי נטס מאכזבים קשות העונה עם מאזן 9:7, לאחר שציפו מהם להיות אחת הקבוצות הטובות במזרח. ובכל זאת, כאשר הפורוורד ריצ'ארד ג'פרסון קרא לקבוצה שלו "חבורה של נקניקים", אחרי ההפסד המפתיע לטורונטו החלשה 95:82 הרוחות סערו.

הקבוצה נראית לא מאורגנת ולא מתואמת, ויש ספק גדול לגבי מידת המאמץ של השחקנים. "זה לא כאילו שאמרתי משהו שהוא לא ברור מאליו", הסביר ג'פרסון. "אנחנו לא קבוצה קשוחה פיזית או מנטלית כרגע, ואני כולל גם את עצמי בעניין הזה ועומד מאחורי מה שאמרתי. אנחנו צריכים שתהיה לנו גישה של 'אנחנו נגד העולם'".

אחת הבעיות היא כושרו הירוד של ג'ייסון קיד, שלא מצליח לנהל את המשחק כמו בעבר, מוותר על הכדור מהר מדי, לא מוצא את חבריו לסלים קלים ושכח מה זה להריץ מתפרצות.

"קבוצות טובות מגלות מוקדם מאוד", מסביר קיד. "אחרות לא מגיעות לזה כל העונה, ויש כאלו שאולי יגיעו לזה בסופו של דבר. אנחנו רוצים להיות מהקבוצות שמוצאות את זה וממשיכות משם".

חדשות נוספות

שאקיל אוניל התאמן אתמול (שלישי), אולם הגיע למסקנה שהקרסול שלו עדיין לא חזק מספיק כדי לעטות את מדי ההיט. בימים הקרובים נדע יותר.

אנדריי קירילנקו הוא אחד השחקנים הכי פחות אנוכיים בליגה, ומי שמתגאה ביכולתו לעשות את כל הדברים הקטנים שלא נכנסים לדפי הסטטיסטיקה (וגם כמה דברים שכן נכנסים - 2.9 בלוקים למשחק). אבל אתמול (בלילה שבין שלישי לרביעי) נפל דבר. הרוסי התלונן לתקשורת שהוא לא מעורב מספיק בהתקפה של היוטה ג'אז. "יכולות לעבור 3 או 4 התקפות שבהן לא אגע בכדור. שימסרו לי לפעמים ואני אעביר את הכדור הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully