וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומר העביר את האימון, אבי כהן ושפיגל גם מועמדים

7.12.2005 / 14:08

אלי דריקס השקיף מהצד. תיתכן היום פניה למוטי איוניר, כדי לפתוח במו"מ. גיורא שפיגל ואבי כהן מועמדים לתפקיד המנג'ר

עוזר המאמן של ניר קלינגר, גדי ברומר, העביר את אימון הבוקר (רביעי) של מכבי ת"א בקרית שלום. ברומר, בעזרתם של שורה אובארוב (מאמן השוערים) ואברי מונצ'ר (מאמן הכושר), החל להכין את הקבוצה לדרבי התל-אביבי ביום ראשון, למחרת התיקו במשחק גביע הטוטו נגד נצרת עילית. סגן הנשיא, אלי דריקס, שאמור היה להחליף זמנית את קלינגר, לא העביר יחד איתם את האימון וצפה בו מהצד. אף אחד משחקני מכבי לא נעדר מהאימון. השחקנים אשר השתתפו אתמול במשחק נגד נצרת עילית, ערכו אימון קל.

למרות ההכחשות של דריקס, מכבי ת"א עשויה לפנות הערב רשמית למוטי איוניר ולהיכנס איתו למו"מ. מקורבי איוניר טוענים כי עד כה לא היתה פנייה רשמית, אך רמזו כי טלפון כזה עשוי להגיע עוד הערב ולסלול את הדרך לפגישה בין הצדדים. במקרה כזה, איוניר לא יקשה יותר מדי על המו"מ, מאחר שהוא רוצה להתקדם ולאמן את מועדון נעוריו.

שוקי נגר ביקש היום מדריקס להשתחרר ממכבי ת"א, ונענה בחיוב.
נגר הבין שמכבי לא בונה עליו, הסיכויים שלו להשתלב בהרכב הם קלושים, ולכן העדיף לעזוב.נגר יעבור בקרוב לבני סכנין, בגלל קשריו הטובים עם לופא קדוש.

גם שפיגל ואבי כהן מועמדים (אביטל אקו ומשה גוזגל, ספורט 5)

אבי כהן, אביו של שחקן מכבי ת"א תמיר כהן ובלם הקבוצה בעבר, הוא השם החדש שהוזכר כמועמד לאימון מכבי ת"א. שמו של כהן עלה לאחר שדיוויד פדרמן הביע חשש שתפקיד המאמן יהיה גדול על מוטי איווניר וכי הקבוצה צריכה לבחור בצוות שיכלול מאמן ומנג'ר.

משיחות לא רשמיות עם כהן, הביע בלם העבר התעניינות בתפקיד. השם הבולט שהוזכר לתפקיד המנג'ר הוא זה של גיורא שפיגל, שנמצא ביחסים מצוינים עם כהן. במידה והשניים יגיעו הם יהיו כפופים לסגן נשיא המועדון, אלי דריקס.

אבי כהן אמר היום ל'חדשות הספורט': "אני לא מוכן להגיב". אלי דריקס הוסיף: "לא דיברנו עם אף מועמד מהשמות שעלו בתקשורת".

קדוש: "אולי לנגר אין מושג בכדורגל"

נגר, שצפוי לחתום הערב בבני סכנין על חוזה עד תום העונה הנוכחית, אמר היום לאתר ספורט 5: ""עדיין לא חתמתי, זה יקרה היום, אבל כל תנאי החוזה סוכמו והצדדים הגיעו להבנות על הצד הטוב ביותר, אני מרוצה והם מרוצים. החוזה שלי בסכנין הוא עד תום העונה וכנראה שכבר מחר החוזה שלי יופקד בבקרה".

המאמן לופא קדוש היה מבודח: "כמובן שאני מרוצה שהכל נגמר, היום השחקן ייקח חלק באימון הראשון ונראה איך הוא. אולי פתאום נראה שאין לו מושג בכדורגל".

לופא הרחיב לגבי עמדת השוער: "אני יודע שאבי איבגי שוחרר וגם יוסי בצלאל, אבל כרגע אף אחד מהשמות האלו לא נמצא על הפרק, לא דיברתי עם אף אחד בנוגע אליהם, בינתיים השוער שלנו הוא מאיר כהן ואני מרוצה ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully