וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרואה: "הגעתי לחתום בבית"ר"

משה גוזגל ספורט 5 בשיתוף

7.12.2005 / 9:57

קפטן לאנס, ז'רום לרואה, נחת בארץ ויצטרף לפרננדז. "אם הוא הביא אותי הוא יעלה את הרמה". אפק נפצע וייעדר שבועיים

ז'רום לרואה, קפטן לאנס הצרפתית, נחת בישראל אחר הצהריים ואישר כי: "הגעתי לחתום בבית"ר ירושלים". לרואה הסביר כי הסיבה לבואו קשורה לאדם אחד: "פרננדז הוא זה שהביא אותי, זה שהתקשר וזה שביקש שאבוא".

לרואה עצמו התייחס לכדורגל הישראלי ואמר: "זאת לא ירידה ברמה, כי אם פרננדז הביא אותי כוונתו היא להעלות את הרמה". לרואה, שעד אתמול עוד היה ספק לגבי בואו לארץ, אמר על בית"ר ירושלים: "לא יודע שיש מאמן אחר, פרננדז הוא המנג'ר. אני לא מכיר את השחקנים".

אתמול הבטיח הבעלים, ארקדי גיידמק, כי למועדון צפוי עתיד מזהיר ומלבד בואו של לרואה, יגיעו לפחות עוד שני שחקנים למועדון.

עומרי אפק נםצע במשחק האחרון מול מכבי ת"א, והוחלף בידי אבירם ברוכיאן שכבש את שער השוויון. היום (רביעי) התברר כי השחקן סובל מפציעה במפשעה שתאלץ אותו לנוח שבועיים, ונכון לעכשיו נראה כי הוא יחמיץ את משחק הליגה מול מכבי חיפה במחזור הבא.

גיידמק מבטיח עתיד מזהיר

פיליפ סלומון, אמר הבוקר ל'חדשות הספורט': "לרואה מאוד אוהב את פרננדז. אנחנו מציעים לו תנאים מצוינים ואנחנו מקווים שכבר הלילה נוכל לחתום חוזה לשנתיים וחצי".

הבעלים ארקדי גיידמק הבטיח לאוהדי הקבוצה עתיד מזהיר: "לרואה מגיע כדי לחתום במועדון שלנו. חוץ מזה, אנחנו מנהלים משא ומתן עם עוד מספר שחקנים, גם ישראלים, ועד ינואר יהיו שלושה שחקנים חדשים במועדון".

בינתיים, מקורבים למנג'ר הצרפתי סיפרו ל'חדשות הספורט' כי ריאל מדריד הגדולה, שנפרדה ממאמנה וונדרליי לושמבורגו בתחילת השבוע, גיששה אצל פרננדז והפצירה בו להגיע השבוע למדריד להתרשם מהקבוצה.

אחד המקורבים סיפר: "לואיס קיבל ביממה האחרונה מספר טלפונים מגורמים בכירים בריאל מדריד, שביקשו לבדוק את האפשרות להחתימו". נכון לעכשיו, אמר פרננדז, כי יש לו אתגר לא פחות גדול בירושלים וכי הוא רוצה להישאר בישראל.

גם בעיתונות הצרפתית רמזו בימים האחרונים כי פרננדז הוא בין המועמדים המובילים לאימון ריאל. "לואיס לא סגר את הדלת לברנבאו סופית", הוסיף המקורב, "אבל הוא לא יאכזב את ארקדי גאידמק ואם הכל יילך כמתוכנן הוא יישאר בבית"ר ירושלים".

אתמול התראיין פרננדז לרדיו של ריאל מדריד (RMC) וגילה שחאבייר אירורטה, מאמן לה קורוניה בעבר וחבר טוב שלו, מחכה להצעה מריאל מדריד מאז שלושמבורגו פוטר.

שחקני הקבוצה ששיחקו אמש בהפסד 3:1 לבני יהודה בגביע הטוטו ערכו הבוקר אימון קל. הסגל הבכיר ערך אימון מלא לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה. קבוצת ילדים חולי סרטן, מעמותת "חיים", הגיעו לאימון ונפגשו עם שחקני בית"ר, ששיחקו עמם שעה ארוכה. המפגש נערך בתיווכה של קרן פניג'ל.

"אני וקאנן ביחסים מצוינים"

לואיס פרננדז ערך היום מסיבת עיתונאים בירושלים, שמטרתה עידכון התקשורת על הנעשה בקבוצה. מעבר לצירופו של לרואה, המנג'ר הצרפתי רמז שהוא והצוות המקצועי פועלים להבאת שחקנים נוספים. "בשלב זה אני לא יכול לספר על שמות של שחקנים, יש מו"מ עם כמה שחקנים, אבל אני לא יכול לפרט", אמר פרננדז.

בעניין יחסיו עם המאמן ההולנדי, טון קאנן, פרננדז לא הרחיב, אך אמר. "היחסים שלי ושל קאנן מצוינים". פרננדז לא מרוצה ממצב מתקן האימונים בבית וגן ואמר: "אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות זה לשפר את התנאים לקבוצה הבוגרת וקבוצות הנוער. אנחנו שוקלים להביא לכאן משטח דשא מלאכותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully