וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלי הולמס הודיעה על פרישה

6.12.2005 / 17:57

האלופה האולימפית בריצות למרחקים בינוניים ואחת הספורטאיות הגדולות בבריטניה, מרגישה שהיא כבר השיגה הכל באתלטיקה

קלי הולמס, הדאבליסטית בריצות למרחקים בינוניים באולימפיאדת אתונה ואחת הספורטאיות הגדולות של בריטניה בכל הזמנים, הודיעה על פרישה מאתלטיקה קלה. הולמס הייתה אמורה להשתתף במשחקי חבר העמים בחודש מרץ הקרוב, אבל החליטה לתלות את הנעליים בסופו של דבר.

לפי הולמס, פרישתה נובעת משתי סיבות. האחת, מותו הפתאומי של ידיד שהכירה בזמן טיפול פיזיותרפי באירלנד, מה שגרם לה להרהר לגבי העתיד. הסיבה השניה, חוסר מוטיבציה ופציעות חוזרות.

עד לאוגוסט 2004, קלי הולמס הייתה אתלטית בכירה בבריטניה, אבל נודעה בעולם בעיקר בזכות היותה יריבת האימונים של מריה מוטולה, שבדרך קבע הפסידה לה בתחרויות הגדולות. באולימפיאדת אתונה היא הפתיעה את כולם והצליחה לנצח את הרצה ממוזמביק בריצות ל-800 ו-1,500 מטר. הולמס לא השתתפה באליפות העולם האחרונה בהלסינקי בגלל פציעה בגיד אכילס.

בהודעת הפרישה שלה אמרה הולמס: "השגתי את כל מה שרציתי באתלטיקה וכעת אני רוצה להתפנות לדברים אחרים בחיים. במקור, לא היו לי תכניות לפרוש אחרי אולימפיאדת אתונה, כי לא האמנתי שאני אזכה שם בשתי מדליות זהב. ההחלטה לקטוע את החלק הזה בחיים היא לא קלה, אבל נכונה, אני יודעת את זה בליבי ולכן אני רגועה. אני לא אתגעגע לאימוני הבוקר ולפציעות. אני עלולה להתגעגע לתחושת הסיפוק שהייתה לי אחרי האולימפיאדה".





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully