וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאק איז באק

6.12.2005 / 12:47

הדיזל עשוי לשוב לחמישייה של ההיט המדשדשים ביום רביעי. על הפרק: מפגש עם הספרס ודאנקן. רשארד לואיס נעצר על נהיגה בשכרות

אחרי שני הפסדים רצופים מול דנבר והקליפרס במסע שלה למערב, נראה שלמיאמי יש בכל זאת כמה סיבות לחייך. שאקיל אוניל, ששותף העונה רק במשחק וחצי לפני שנקע את הרגל בצורה חמורה, צפוי לחזור ביום רביעי למשחק של ההיט מול האלופה.

"אני אתאמן ביום שלישי חזק מאוד ואראה איך אני מרגיש למחרת, כי זה המבחן הטוב ביותר", אמר הדיזל. "רק אז אני אדע בדיוק מה מצבי".

אם לא יבריא עד המשחק מול הספרס, יקווה להיות כשיר עד יום שישי למפגש מול דנבר או ראשון למפגש מול וושינגטון. בכל מקרה, אריסטו הגדול מבטיח שלא יחמיץ את המשחק שצפוי לו בחג המולד, אז קובי בריאנט והלייקרס יגיעו לביקור. כנראה כדי לחמם את האווירה, שאק הגיע לסטייפלס סנטר למשחק של האקסית מול שארלוט, חייך חיוך גדול כשהראו אותו על המסך אבל סירב להגיד משהו מעבר לכך שהגיע "מסיבות עסקיות".

מיאמי במאזן 8:10 העונה, 6:9 ללא אוניל ו-4:4 בשמונת המשחקים האחרונים.

לואיס נעצר

ראשארד לואיס, הפורוורד של הסוניקס, הואשם אתמול (שני) בנהיגה בשכרות, לאחר שנעצר לפני כחודשיים ב-1 באוקטובר ב-2:50 בלילה כשנהג ב-BMW שלו במהירות מופרזת מחוץ לסיאטל.

המשטרה עצרה אותו מכיוון שטס במהירות 134 קמ"ש, והדו"ח מציין כי עיניו היו מעורפלות ופיו הריח מאלכוהול. בדמו התגלה 1.3 אחוז אלכוהול, מעל לרמה המותרת בחוק.

"הואשמתי בעבירת תנועה שקשורה לאלכוהול", אמר לואיס בהצהרה. "שיתפתי פעולה עם המשטרה לכל אורך החקירה, ומכיוון שהפרשה עדיין לא הסתיימה, העו"ד שלי ואני מנסים לפתור את המצב הזה במהירות האפשרית".

לואיס משחק ב-NBA זו העונה השביעית, ומעולם לא היו לו בעיות משמעת רציניות. הוא קולע השנה 22 נקודות למשחק ומוסיף 6 כדורים חוזרים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully